Toon posts:

Spul onder Coolermaster 6i11

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Coolermaster ep5-6i11 aangeschaft voor op mijn tb 1200 , nou zag ik dat er onderop die koeler roze spul zat

is dit een vervanger voor koelpasta of is dit gewoon iets zachts om de core te beschermen , of iets daar tussenin ??

dus mijn vraag is het nou beter om dat spul eraf te halen en er koelpasta tussen te smeren of niet??

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
je kan idd beter koelpasta er tussen doen.

dat roze is wel iets van koelpasta... maar bij mij werd ie er 3 graden heter door ;(

dus koop artic silver (24.95) en smeer dat er tussen (niet te dik natuurlijk)

*graag gedaan* :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 18:03 schreef answer_man het volgende:

dat roze is wel iets van koelpasta... maar bij mij werd ie er 3 graden heter door ;(
:? rare snuiters daar bij coolermaster :)
Op woensdag 04 juli 2001 18:03 schreef answer_man het volgende:

*graag gedaan* :P
thanx ;)

Verwijderd

Tja, het is op zich gewoon koelpasta.. Natuurlijk niet van zulke hoge kwaliteit als Arctic silver e.d., maar ik heb hier thuis een EP5 5H61 (d8 ik :D), en die doet het prima met die pasta!
proc 40C, koeler zelf 25C

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-05 11:32
keb hem bij iemand geinstallerd maar wij hebben toen gelijk die roze prut eraf gehaald en er artic silver onder geduwd.

Eraf halen gaat trouwens met sticker remover goed :)

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik dat roze spul er maar op laat zitten , anders moet ik die koele er weer afhalen en dan komt heel dat core afbreek verhaal weer :(

mijn cpu is toch vreemd want idle is ie 50 graden en na 1 uur unreal tournament 49 graden :?

lachuh :)

thanx in ieder geval
Pagina: 1