Is het mogelijk om een grotere accu te laten plaatsen in mijn laptop: Lenovo ideapad-510s-14isk?
Er zit nu een accu van slechts 30 W in namelijk.
Er zit nu een accu van slechts 30 W in namelijk.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik denk dat ie 30 Wh bedoelt (wattuur)evilution schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:18:
Accucapaciteit geef je niet aan met W maar met (m)Ah. 30 W is misschien het vermogen dat je lader kan leveren? M.a.w. met deze info is weinig te zeggen.
Share and Enjoy!
Si vis pacem, para bellum
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Sommige merken wijken graag af van de standaard. Lenovo is een van de merken die dat doet. Gelukkig is dat niet moeilijk omrekenen. De huidige laptopbatterij heeft een capaciteit van 30 Wh, ofwel 30 watt voor 1 uur lang. De accu werkt op 11.1 volt.evilution schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:32:
Wh is vogens mij nog steeds geen gangbare eenheid om accucapaciteit aan te geven.
[ Voor 0% gewijzigd door RiDo78 op 06-04-2017 21:42 . Reden: typo ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nee, met hedendaagse accu's zou ik altijd gaan voor de accu's die de fabrikant van de laptop adviseert, en gebruik maken van de opties die de fabrikant aanbiedt. Met hedendaagse accu's moet je niet kloten met vage vervangers in verband met brandgevaar.RiDo78 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:06:
Welke standaard Tweakers hanteert doet er m.i. niet toe. Als ik een batterij van een laptop nodig heb waarvan het merk het in Wh zet, dan ga ik dat niet eerst omrekenen naar mAh om dan later weer terug te moeten rekenen naar Wh.
Lenovo gebruikt voor deze laptop de grootheid Wh. Een vervangende batterij bij Lenovo wordt ook in dezelfde grootheid verkocht. Of wil je soms suggereren dat TS beter een batterij van een ander merk in zijn laptop moet schroeven?
Je doet nu net alsof hij een een of ander budget accuutje van aliexpress aansmeert. Er zijn genoeg winkels waar je prima accu's voor een prima prijs kan koen. En niet extra brand gevaarlijk zijn bv.evilution schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:09:
[...]
Nee, met hedendaagse accu's zou ik altijd gaan voor de accu's die de fabrikant van de laptop adviseert, en gebruik maken van de opties die de fabrikant aanbiedt. Met hedendaagse accu's moet je niet kloten met vage vervangers in verband met brandgevaar.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq