Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is ofdat de Asus H110M-D D3 moederbord een update heeft naar de kaby lake serie.
Ik zou deze moederbord graag willen bestellen samen met de Intel pentium G4560.

Relevante software en hardware die ik gebruik

/

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Volgens ROG is er wel een update voor die bepaalde moederbord maar had een topic gelezen dat iemand een ander moederbord had besteld die volgens ROG de update wel had maar blijkbaar dan toch niet volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 00:27

rdejongjr

Gnome

Zo te zien staan de kaby-lake cpu's niet bij de ondersteunde modellen.
De versie met ddr4 (minus de d3) slikt ze wel na een bios update.

De bios is 9/10 keer nog niet recent genoeg, vraag je verkoper om het te updaten of koop een 200serie moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je voor een ddr3 moederbord gaan ipv ddr4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjansen2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 06:37:
Waarom zou je voor een ddr3 moederbord gaan ipv ddr4?
Misschien heeft TS DDR3 liggen, en zoveel verschil tussen DDR3 en DDR4 is er nu ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

Probleem is, het enige DDR3 waar sky/kabylake mee overweg kan is DDR3L, en ik kan je bijna verzekeren dat TS dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen ddr3 1333 hz 8gb liggen. de website waar ik ga van bestellen heeft wel een optie het moederbord te laten updaten. dus doe ik het dan wel zo, danku voor de help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het exacte typenummer van je huidige geheugen? 1,5v geheugen kan de geheugencontroller in de cpu beschadigen en instabiliteit veroorzaken. Je hebt ddr3L nodig, 1,35v. Als het dat niet is dan het geheugen niet gebruiken.
Komt bij dat je 1333 Mhz wil gaan gebruiken waar de cpu 2400 mogelijk maakt. Dat is een erg groot verschil wat de prestaties van het systeem zal beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Corsair XMS3 1333 hz DDR3 dus het zal dan niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben al aan het kijken voor een heel totaal ander systeem nu, deze is dan wel al in orde gebracht
---
https://www.enter247.nl/s...ucts.view&product_id=1248

(Link is veilig)
Deze heeft DDR4, een kabylake CPU.
grafische kaart heb ik zelf liggen ( Een GTX 1060 3GB )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 00:27

rdejongjr

Gnome

Niet super duur maar dan heb je ook niets.
Voeding is bagger, mag je blij zijn als er 1 8pin peg power aan zit en ook daadwerkelijk de 500w haalt.
Kast heeft amper airflow en als je er in moet zijn, leg de plijsters dan maar klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een 500 watt 80 brons psu liggen dus dat is wel in orde. en van kast ga ik later dan ook veranderen, ik zat te denken aan een NZXT S340 black red. die past wel goed bij men thema en is windowed.
ook nog een be quiet cooler voor de cpu en ook voor wat meer stijl te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegt niets over de kwaliteit.
80 brons psu
Daar worden we ook niet veel wijzer van.
liggen dus dat is wel in orde
Of het in orde is hangt af van de kwaliteit van de voeding. Zonder merk, type en leeftijd van de voeding te weten valt daar geen oordeel over te geven. Feit is dat niet elke voeding geschikt is voor een nieuw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

TS, maak even een nieuw topic aan op desktop aankoop advies. Kunnen wij jou ook meer helpen.
Pagina: 1