Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MEN-O schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:56:
Mensen, ik merkte dat de ingame wheel-centering standaard aan staat ; door die op 0 te zetten, krijg je ( Ik dan ) een heel andere beleving van de besturing ; je voelt beter naar welke kant de auto heen trekt.

Direct betere resultaten ook. Het proberen waard. (Logitech DFGT btw),
Kwam ik nu ook achter, net als in Dirt Rally.

Heb nu de steering wheel rotation op 655 staan, werkt ook goed.

Hoe dan ook minder realistisch dan Dirt Rally volgens mij, maar wel iets meer snelheidsgevoel.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Is het iemand anders toevallig ook al opgevallen dat dit spel (op de pc) veel sneller laadt als je hyperthreading uit hebt staan?

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 28-06-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:20:
Ging voor m'n gevoel best hard in de weekly challenge: Tier 4 :') :F
Ik heb inmiddels al wel een goede notering in Tier 2 behaald. Hoe gaat het ondertussen bij jou?

De Career Mode is trouwens zeer uitgebreid. Vooral de laatste rondes binnen een 'WK' bevatten veel races voordat je tot kampioen gekroond kan worden. Daarbij moet ik zeggen dat de stages met dichte mist tot op heden het lastigst vind. Soms heb je geen idee wanneer de bocht komt. Ik heb dit al geprobeerd op te lossen door de instellingen te wijzigen.

Qua voortgang in Career Mode ben ik inmiddels in het laatste deel van de reguliere Rally races. Landrush en Rallycross heb ik reeds voltooid. Alleen de Historic Rally is nog een onontgonnen gebied voor mij, vanwege de vele races. Daarnaast speel ik af en toe een enkele Joyride challenge. Dat blijf ik echter lastig vinden, omdat elk foutje in de timed challenges je daar bijna fataal wordt. Als ik de 10e op goud heb staan, vind ik wel dat ik er genoeg tijd aan verspild heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik heb 1x tier 2 gehaald, verder zit ik standaard in 3. Ben nu bezig met de Historic rally.

Joyride challenges doe ik voor de lol op Gamer met m'n DS4, de besturing is goed hoor met de controller dat hebben ze goed voor elkaar.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:54:
Ik heb 1x tier 2 gehaald, verder zit ik standaard in 3. Ben nu bezig met de Historic rally.

Joyride challenges doe ik voor de lol op Gamer met m'n DS4, de besturing is goed hoor met de controller dat hebben ze goed voor elkaar.
Ik heb er nu 10. Ik ben inmiddels begonnen aan de laatste rallies in het Rally championship. Nog maar 30 races te gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Als ik 'm voor 22 september (Project Cars 2) maar uitgespeeld heb dan vind ik het best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Gisteravond eindelijk de Monthly race afgemaakt, en in de tussentijd met een lekke band een stage uitgereden..

Net als elk spel neem ik me van te voren voor om niet voor trophies te gaan maar doe ik het uiteindelijk toch.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:32:
Gisteravond eindelijk de Monthly race afgemaakt, en in de tussentijd met een lekke band een stage uitgereden..

Net als elk spel neem ik me van te voren voor om niet voor trophies te gaan maar doe ik het uiteindelijk toch.. :F
Hahaha! Dat is gewoon een toevalstreffer. Er is nog zo'n soort Trophy, on stage reparatie uitvoeren en dan de race alsnog winnen. Ik moet zeggen dat ik inmiddels al een paar van dergelijke races heb gewonnen. Op sommige donkere stages begint de verlichting te haperen, totdat hij uitvalt. Snel repareren en dan gaan met die banaan!

Overigens speel ik nu eerst de Historic Rally voordat ik aan het laatste event begin, maar ik begin het spel een beetje zat te worden. Iedere keer komen er meer races per kampioenschap, waar onbewust veel tijd in gaat zitten. Ik zit nu in Historic Rally B en ik moet nog eenmaal een evenement doorlopen met 4 (landen) x 5 races. Dan zal H-A beschikbaar worden en daar reken ik op 5 x 5. Hopelijk is 1 event dan voldoende om H-S te bereiken.

Daarna mag ik nog de kroon op het werk zetten met de mix van Landrush, Rally en Rallycross. Dat zijn echter nog heel wat uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
Dirt 4 bij gamemania 20 euro deze week met black friday.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 15:36
Amaze86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:21:
Dirt 4 bij gamemania 20 euro deze week met black friday.
Klopt het dat dit nog niet zichbaar is op hun eigen site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
MKMosselman schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:25:
[...]

Klopt het dat dit nog niet zichbaar is op hun eigen site?
Yep, denk in de loop van de week.

Was vanmiddag al te koop voor 19,99 maar nu is de prijs 29,99 pff foutje? Of veel mensen kochten het en dachten ze hoppa 10 euro duurder maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Amaze86 op 20-11-2017 21:09 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirCo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 15:47
Vond 'm zaterdagavond via G2play.net voor € 19 euro en een beetje. Super spel, ben er compleet aan verslingerd :-)

Twitch Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:41
Net opgepikt in de budgetbak van de Media Markt Zoetermeer voor 15 euro!
Pagina: 1 2 Laatste