Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:32:
Gisteravond eindelijk de Monthly race afgemaakt, en in de tussentijd met een lekke band een stage uitgereden..
Net als elk spel neem ik me van te voren voor om niet voor trophies te gaan maar doe ik het uiteindelijk toch..

Hahaha! Dat is gewoon een toevalstreffer. Er is nog zo'n soort Trophy, on stage reparatie uitvoeren en dan de race alsnog winnen. Ik moet zeggen dat ik inmiddels al een paar van dergelijke races heb gewonnen. Op sommige donkere stages begint de verlichting te haperen, totdat hij uitvalt. Snel repareren en dan gaan met die banaan!
Overigens speel ik nu eerst de Historic Rally voordat ik aan het laatste event begin, maar ik begin het spel een beetje zat te worden. Iedere keer komen er meer races per kampioenschap, waar onbewust veel tijd in gaat zitten. Ik zit nu in Historic Rally B en ik moet nog eenmaal een evenement doorlopen met 4 (landen) x 5 races. Dan zal H-A beschikbaar worden en daar reken ik op 5 x 5. Hopelijk is 1 event dan voldoende om H-S te bereiken.
Daarna mag ik nog de kroon op het werk zetten met de mix van Landrush, Rally en Rallycross. Dat zijn echter nog heel wat uurtjes...