Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen met eBlocker

Pagina: 1
Acties:

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 11:13
Op bright stond een artikel over eBlocker als plug-and-play netwerk oplossing. Een van de genoemde nadelen is de prijs, maar wat zoeken laat zien dat er ook een gratis software versie is die op een Raspberry kan draaien.

Is er iemand hier die al ervaring heeft met eBlocker? Hoe bevalt het, en hoe verhoudt het zich tov PiHole?
En ook niet geheel onbelangrijk; hoe werkt het? Het lijkt op een ander product dat ik eens in de VS heb gezien genaamd Circle. Zij maken duidelijk op hun website dat ze eea doen door ARP spoofing, maar eBlocker is wat waziger in hun uitleg.

majime-it.nl

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Gophlin schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:57:
Op bright stond een artikel over eBlocker als plug-and-play netwerk oplossing. Een van de genoemde nadelen is de prijs, maar wat zoeken laat zien dat er ook een gratis software versie is die op een Raspberry kan draaien.

Is er iemand hier die al ervaring heeft met eBlocker? Hoe bevalt het, en hoe verhoudt het zich tov PiHole?
En ook niet geheel onbelangrijk; hoe werkt het? Het lijkt op een ander product dat ik eens in de VS heb gezien genaamd Circle. Zij maken duidelijk op hun website dat ze eea doen door ARP spoofing, maar eBlocker is wat waziger in hun uitleg.
Circle is inderdaad met ARP Spoofing en persoonlijk vind ik dat niet zo lekker werken.

Bij EBlocker is dit volgensmij hetzelfde:
(...)
The product seems flawed in its use of ARP poisoning, packet manipulation & active code injection.

Various technologies that exist today completely block eblocker MITM attempts. These technologies exist in modern web browsers & servers.
Meer info: https://equk.co.uk/2016/02/14/eblocker-kickstarter/

[ Voor 24% gewijzigd door RobinF op 06-04-2017 18:32 ]