Meer info over Xbox Scorpio

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
http://www.eurogamer.net/...ect-scorpio-tech-revealed

- YouTube: Project Scorpio Exclusive: Final Specs Revealed!

- Eight custom x86 cores clocked at 2.3GHz
- 40 customised compute units at 1172MHz
- 12GB GDDR5
- 326GB/s
- 1TB 2.5-inch
- 4K UHD Blu-ray

Leuk detail uit de video :

- Alle hardware zou dus boven het gewenste resultaten afleveren.
- Een direct port van forza van xbox one naar scorpio bedroeg 2 dagen en kon op 60FPS native 4K afgespeeld worden op een gemiddeld CPU verbruik van 66,19 %

[ Voor 27% gewijzigd door innerchild op 06-04-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben meer benieuwd naar wat voor games MS gaat brengen en wat de prijs gaat worden. Op dit moment kun je bijna alle MS exclusives ook op de PC spelen en als je de Scorpio boven de € 500,- gaat weg zetten, acht ik 'm sowieso al gedoemd om te mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
Hmmm lijkt meer op een next gen dan een upgrade. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat worden.
Komt er op deze manier nog echt next gen, worden het kleinere stappen met meer compatibility, lopen consoles releases straks helemaal door elkaar?
Zoals het nu gaat lijkt het allemaal anders te gaan dan normaal. Wat ik er van moet denken weet ik niet echt, de pc lokt mij steeds meer zo. Ik krijg het gevoel zo telkens achter de feiten aan te lopen, zoals met pc's ( :P ) dus wat is het echte verschil dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mutatie schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:49:
Hmmm lijkt meer op een next gen dan een upgrade. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat worden.
Komt er op deze manier nog echt next gen, worden het kleinere stappen met meer compatibility, lopen consoles releases straks helemaal door elkaar?
Zoals het nu gaat lijkt het allemaal anders te gaan dan normaal. Wat ik er van moet denken weet ik niet echt, de pc lokt mij steeds meer zo. Ik krijg het gevoel zo telkens achter de feiten aan te lopen, zoals met pc's ( :P ) dus wat is het echte verschil dan nog.
Simpel: exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best indrukwekkend. Een stuk sneller dan bijvoorbeeld een PS4 PRO die mijn inziens dan ook direct afvalt. Geen native 4K bij de Playstation is toch wel erg jammer.

Qua games mag het bij beide consoles wel wat beter ja, maar ja we zijn ook wel verwend en er is genoeg te gamen op elk platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:51:
Best indrukwekkend. Een stuk sneller dan bijvoorbeeld een PS4 PRO die mijn inziens dan ook direct afvalt. Geen native 4K bij de Playstation is toch wel erg jammer.

Qua games mag het bij beide consoles wel wat beter ja, maar ja we zijn ook wel verwend en er is genoeg te gamen op elk platform!
Ik weet niet van welk genre je houdt, maar op de PS4 is er weinig reden tot klagen momenteel met Nioh, HZD, NieR en Persona 5 die alleen al dit jaar zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
bram1984 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:14:
[...]

Ik weet niet van welk genre je houdt, maar op de PS4 is er weinig reden tot klagen momenteel met Nioh, HZD, NieR en Persona 5 die alleen al dit jaar zijn uitgekomen.
En met een Pro heb je alweer helemaal geen reden tot klagen. Daarbij zitten we ook niet op het punt dat de Pro überhaupt al zijn echte potentie heeft laten zien, omdat er daarvoor ook geen exclusives voor gemaakt mogen worden op dit moment.

Het zal gewoon gaan voor nieuwkomers wat voor games ze interessant vinden, en welk platform het beste bij hun past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:48
bram1984 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:14:
[...]

Waarom moet je een keuze maken, haal gewoon iedere console in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad gewoon de console kiezen die bij je past. Als specs niet uitmaken, dan kun je net zo goed een NES halen. Wil je de krachtigste console dan kom je straks dus automatisch bij de Scorpio uit. Voor ieders dus wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Als die UHD Bluray speler een dijk van een speler is (was de xone s niet is) dan is het best een mooi apparaat. Heb je voor € 500 een UHD speler waar je mooi mee kan gamen. Blijft een gemiste kans bij de PS4pro dat er geen uhd bluray speler in zit.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Daarom koop ik die ook net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

BM

Moderator Spielerij
Dit kan ook prima in het Xbox One topic :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.