Battelfield 1 streamen naar Youtube

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Hallo,

ik hoop dat ik deze vraag stel in het juiste forum onderwerp...?

Battlefield 1 wil ik graag streamen naar Youtube. Echter als ik dit ga uitvoeren dan stottert de stream enorm en ook ingame alleen maar framedropes etc etc. Lijkt er net op of mijn pc of videokaart het niet aan kan.

Ik heb geprobeert te streamen met OBS en met ReLive (AMD/ATI). Beide lukt het gewoon niet. Weet alleen niet of dit nu instellingen zijn die fout staan of dat ik een upgrade nodig heb.

- Als videokaart heb ik een R9 290.
- Streaming software is dus OBS of ReLive. Echter heb ik begrepen dat OBS beter is en dat je meer met dit pakket kunt.
- Mijn i-net verbinding is 150/15.
- Wil het liefst steramen op 1080P/60 maar 1080P/30 of 720P/60 kan ook.

Is er wellicht iemand met iets van dezelfde setup die mij kan vertellen hoe ik bijv. OBS in moet gaan stellen.

Heb al lang genoeg gegoogeld maar ben niet iets tegengekomen waarmee ik mijn probleem kan verhelpen.

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Beste antwoord (via jasiccama op 10-05-2017 11:55)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

je moet de bitrate niet zo hoog zetten. Je zou je settings van OBS eens moeten posten.

Wat veel vreet is de bit rate het is nl niet hoeveel je gaat outputten maar meer hoeveel je GPU gaat renderen voor het streamen , als je dan ook nog eens wat met hoge settings speelt in BF1 , dan gaat het laggen als hell..

En streamen 1080P/60 lijkt me niet handig.. Probeer je streaming size kleiner te maken misschien 3/4 van de schermresolutie waarop je speeld.. Ook zak wat in de instellingen van BF1.. Dat wil ook wel eens helpen..

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

je moet de bitrate niet zo hoog zetten. Je zou je settings van OBS eens moeten posten.

Wat veel vreet is de bit rate het is nl niet hoeveel je gaat outputten maar meer hoeveel je GPU gaat renderen voor het streamen , als je dan ook nog eens wat met hoge settings speelt in BF1 , dan gaat het laggen als hell..

En streamen 1080P/60 lijkt me niet handig.. Probeer je streaming size kleiner te maken misschien 3/4 van de schermresolutie waarop je speeld.. Ook zak wat in de instellingen van BF1.. Dat wil ook wel eens helpen..