Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming/School laptop van 700+-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
Ik had mijn prijs op 700euro staan, maar ik heb het verhoogt tot 1000 euro.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk lichte games als LoL doen en meenemen naar school voor school. Voornamelijk word,excel werken. Graag wil ik erop ook goede kwaliteit beed hebben om series en films te kijken.

Wat is je budget?
Max €1000 +50

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik neem deze laptop mee naar school en soms naar vrienden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke merk voorkeur.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2017 15:34 ]

Verwijderd

Het beste wat ik kan vinden binnen jouw budget is deze: pricewatch: Asus ROG Strix GL553VW-FY079T

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor de advies ik heb deze gisteren besteld en vandaag al binnen gekregen en ik moet zeggen een prima laptop tot nu toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:50:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor de advies ik heb deze gisteren besteld en vandaag al binnen gekregen en ik moet zeggen een prima laptop tot nu toe.
Heel veel plezier ermee. :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik mijn laptop terug gebracht ivm een defecte onderdeel in de laptop waardoor ie heletijd vast liep. Nu ben ik verplan een andere laptop te kiezen waar ik League of Legends ultra/high 100+fps kan spelen en snel kan browseren, werken op excel/word. Ik twijfel zelf nu aan deze 3 laptops:
#ProductPrijsSubtotaal
1HP Omen 15-ax280nd€ 1.098,68€ 1.098,68
1Lenovo Legion Y520 15 80WK004SMH€ 999,-€ 999,-
1MSI GL72 6QF-407NL€ 849,-€ 849,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.946,68

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Zelf heb ik goede ervaringen met msi.

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
denk dat die Lenovo wel prima is. i5 lijkt me goed genoeg en heb zelf het idee dat Lenovo betere bouwkwaliteit heeft dan de HP Omen

Msi is een slag groter (en daarmee zwaarder) en heeft mindere videokaart dan de andere twee. Is wel een stuk goedkoper, dus zou je moeten bedenken wat je belangrijker vind

Star Citizen Referral Code

Verwijderd

Topicstarter
NO_Excuses schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:42:
Zelf heb ik goede ervaringen met msi.
Ik heb de MSI ook gehad maar liep tegen een paar problemen aan, daarom ben ik aan het kijken als andere laptops beter zijn voor mijn prijs.
Metaalhoofd schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:44:
denk dat die Lenovo wel prima is. i5 lijkt me goed genoeg en heb zelf het idee dat Lenovo betere bouwkwaliteit heeft dan de HP Omen

Msi is een slag groter (en daarmee zwaarder) en heeft mindere videokaart dan de andere twee. Is wel een stuk goedkoper, dus zou je moeten bedenken wat je belangrijker vind
Ik heb gelezen dat bij de HP Omen laptops de fans heel luidruchtig zijn en dat kan ik niet hebben als ik op school zit (voor mijn opleidings IBS* international business studies* heb ik bij elke les mijn laptop nodig. Ik dacht zelf ook aan de lenovo te pakken, maar ik kan nergens reviews zien en ben bang dat er iets aan de laptop is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2017 15:48 ]

• genesis1650
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11 19:37
Ik zou ook de MSI of Lenovo verkiezen boven de Omen.
Waar HP vaak veel last van had is koeling, ze worden snel warm en de fans zijn luid.
Dit was waar bij mijn oude HP Pavilion DV7 uit 2009, de HP G6 van m'n neef uit 2013 en mijn ProBook van eind 2015. Hoe het met de Omen series zit weet ik niet, maar ik dacht, ik deel mijn ervaringen even. :D

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb de MSI ook gehad maar liep tegen een paar problemen aan, daarom ben ik aan het kijken als andere laptops beter zijn voor mijn prijs.

[...]

Ik heb gelezen dat bij de HP Omen laptops de fans heel luidruchtig zijn en dat kan ik niet hebben als ik op school zit (voor mijn opleidings IBS* international business studies* heb ik bij elke les mijn laptop nodig. Ik dacht zelf ook aan de lenovo te pakken, maar ik kan nergens reviews zien en ben bang dat er iets aan de laptop is.
De Lenovo's met GTX 1050 zijn vrij nieuw, maar hieronder een review voor model met GTX 1050 Ti
http://laptopmedia.com/re...nally-on-the-right-track/

Star Citizen Referral Code

Verwijderd

Topicstarter
Metaalhoofd schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:02:
[...]

De Lenovo's met GTX 1050 zijn vrij nieuw, maar hieronder een review voor model met GTX 1050 Ti
http://laptopmedia.com/re...nally-on-the-right-track/
Bedankt. Ik heb op de lenovo site gekeken hoeveel deze laptop kost + 75euro ecoupon kost de laptop maar 874 euro. Ik denk dat dit het wel waar is voor zo'n laptop.

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:59
Heb ook goede ervaringen met die MSI laptops. Degelijk spul. Mijn voorkeur zou hiervoor uitgaan tegenover Lenovo.

Verwijderd

Topicstarter
Clavis schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:17:
Heb ook goede ervaringen met die MSI laptops. Degelijk spul. Mijn voorkeur zou hiervoor uitgaan tegenover Lenovo.
Mijn ervaring met MSI is zeker niet slecht en ik wou ook een nieuwe MSI laptop halen, maar had andere laptops een kans gegeven.
Qua prijs en specs lijkt het mij dat de lenovo een betere optie is?

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:19:
[...]

Mijn ervaring met MSI is zeker niet slecht en ik wou ook een nieuwe MSI laptop halen, maar had andere laptops een kans gegeven.
Qua prijs en specs lijkt het mij dat de lenovo een betere optie is?
Klopt, de Lenovo heeft wel betere specs.
En zoiets;

pricewatch: Asus ROG Strix GL553VD-FY217T

Processor is wat sneller als van de Lenovo.
Alleen standaard geen SSD.

[ Voor 6% gewijzigd door Clavis op 10-04-2017 16:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Clavis schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:20:
[...]

Klopt, de Lenovo heeft wel betere specs.
En zoiets;

pricewatch: Asus ROG Strix GL553VD-FY217T

Processor is wat sneller als van de Lenovo.
Alleen standaard geen SSD.
Jammer dat er geen SSD in zit. De prijs verschil is jammer te groot. Maar bedankt voor de suggestie :)
Pagina: 1