Gezocht / advies; Groothandel - reseller hardware componente

Pagina: 1
Acties:

• romano128
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2025
Beste mede-tweakers,

Ik zie veel van jullie setjes aanbieden die nieuw / sealed zijn. Mijn vraag daarbij, kan iemand mij aan een contact persoon helpen?

Ik heb het dan niet over 1 setje of dergelijk, gewoon een vast adresje die op zijn tijd gewoon grote leveringen kan leveren.

(Moederbord, CPU, Ram, SSD, PSU, GPU, etc)

Ik verneem graag een serieuze reactie!

Romano :)
(Ik reageer niet op onzinnige reacties)

[ Voor 5% gewijzigd door romano128 op 06-04-2017 13:31 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 13:34
Je zoekt een nieuwe groothandel? En wat bedoel je met 'op zijn tijd gewoon grote leveringen kan leveren'?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:43

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voor particulier of zakelijk? Je zou eens kunnen kijken naar qwerty.eu, maar ook naar bedrijven zoals Scholten Awater (al is dat zakelijk).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• romano128
NiGeLaToR schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:40:
Je zoekt een nieuwe groothandel? En wat bedoel je met 'op zijn tijd gewoon grote leveringen kan leveren'?
Iemand die mij bijvoorbeeld nu kan voorzien van x10 SSD's. En over 3 maanden weer een keer, etc etc. Of dit nou een bedrijf is of niet, ik zie erg veel mensen op Tweakers nieuwe setjes aanbieden ver onder de nieuwprijs, hoe komen hun aan dat spul? Zo'n persoon zoek ik eigenlijk!
Outerspace schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:45:
Voor particulier of zakelijk? Je zou eens kunnen kijken naar qwerty.eu, maar ook naar bedrijven zoals Scholten Awater (al is dat zakelijk).
Zakelijk! :) Overigens particulier als het via via gaat. Thanks!

• NiGeLaToR
romano128 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:44:
[...]

Iemand die mij bijvoorbeeld nu kan voorzien van x10 SSD's. En over 3 maanden weer een keer, etc etc. Of dit nou een bedrijf is of niet, ik zie erg veel mensen op Tweakers nieuwe setjes aanbieden ver onder de nieuwprijs, hoe komen hun aan dat spul? Zo'n persoon zoek ik eigenlijk!
Ah zo.. uhm tjah, dat is dan aanbieders in de gaten houden - vrees alleen dat je regelmatig lekker bent gemaakt met van die 'als het te mooi is om waar te zijn, is het het waarschijnlijk ook'. Want: zou jij, als je spullen onder verkoop/inkoopprijs hebt.. dit zo goedkoop weg doen?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• romano128
NiGeLaToR schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:47:
[...]

Ah zo.. uhm tjah, dat is dan aanbieders in de gaten houden - vrees alleen dat je regelmatig lekker bent gemaakt met van die 'als het te mooi is om waar te zijn, is het het waarschijnlijk ook'. Want: zou jij, als je spullen onder verkoop/inkoopprijs hebt.. dit zo goedkoop weg doen?
Ik praat nu voornamelijk over mijn eigen ondervindingen haha. Regelmatig setjes i7 7700k / Z270 / 16GB DDR4 voor bijvoorbeeld 520 euro gekocht. Dit is een stuk voordeliger dan de webshop nieuwprijs.

SSD's die ook 40% onder die nieuwprijs zitten c.a. 10 stuks etc etc etc.

Deze jongens vertellen mij natuurlijk niet waar zij dit vandaan halen. Dus vandaar dat ik het via hier probeer :p !

• NiGeLaToR
romano128 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:54:
[...]

Ik praat nu voornamelijk over mijn eigen ondervindingen haha. Regelmatig setjes i7 7700k / Z270 / 16GB DDR4 voor bijvoorbeeld 520 euro gekocht. Dit is een stuk voordeliger dan de webshop nieuwprijs.

SSD's die ook 40% onder die nieuwprijs zitten c.a. 10 stuks etc etc etc.

Deze jongens vertellen mij natuurlijk niet waar zij dit vandaan halen. Dus vandaar dat ik het via hier probeer :p !
Smell's fishy :X

Maargoed, wie weet zijn er barmhartige Samaritanen die graag 40% minder krijgen voor hun waar dan de markt er voor geeft.

• romano128
NiGeLaToR schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:00:
[...]

Smell's fishy :X

Maargoed, wie weet zijn er barmhartige Samaritanen die graag 40% minder krijgen voor hun waar dan de markt er voor geeft.
Hehe it does, a bit. Maar hee, wie weet. Ze mogen me iig een DM sturen! Thanks :)
Pagina: 1