Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Afgelopen vrijdag is mijn telefoon door een ongeluk volledig onderwater geweest en heeft daar zeker 2 minuten in gelegen. Nadat ik hem eindelijk uit het water kreeg deed hij het nog steeds maar na weer een minuut zwart beeld en 2 witte strepen. Gelijk batterij eruit gehaald en 2 dagen laten drogen. Daarna deed hij het weer.

Mijn vraag is of het slim is deze alsnog te claimen op verzekering omdat ik bang ben dat door oxidatie hij op termijn gaat overlijden of is die kans minimaal? Frontcamera is al wazig dus ben bang dat er nog steeds water in zit.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Xiaomi Redmi Note 2 Android

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zie hierboven

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Buiten het feit dat het niet zo slim was om de telefoon aan te laten en de batterij erin te laten zitten (wijze les voor de volgende keer), kan je dit niet beter aan je verzekering navragen? Ik neem aan dat, als je zo'n verzekering hebt afgesloten, je daar direct een antwoord kan krijgen. In elk geval heeft het toestel hierdoor schade opgelopen, of dat nu direct zichtbaar/merkbaar is of niet. Kan best dat het toestel nog jaren blijft werken, het kan ook morgen definitief de geest geven.

Als je het nu meldt bij de verzekering, lijkt me dat je op die manier wel een discussie voorkomt wanneer er later alsnog schade ontstaat, of dat nu door dat bad is geweest of door iets anders.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yodeluxe schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:15:
Buiten het feit dat het niet zo slim was om de telefoon aan te laten en de batterij erin te laten zitten (wijze les voor de volgende keer), kan je dit niet beter aan je verzekering navragen? Ik neem aan dat, als je zo'n verzekering hebt afgesloten, je daar direct een antwoord kan krijgen. In elk geval heeft het toestel hierdoor schade opgelopen, of dat nu direct zichtbaar/merkbaar is of niet. Kan best dat het toestel nog jaren blijft werken, het kan ook morgen definitief de geest geven.

Als je het nu meldt bij de verzekering, lijkt me dat je op die manier wel een discussie voorkomt wanneer er later alsnog schade ontstaat, of dat nu door dat bad is geweest of door iets anders.
Was buiten in een put gedonderd en heb hem zodra binnen gedemonteerd en batterij eruit gehaald. Wist dat dat wijsheid was.

Iemand anders heeft hem in een put laten vallen en moet hem eventueel claimen op zijn WA.