Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

POLL - Waar gaan jullie voor? Acer F5 vs Lenovo 510

Pagina: 1
Acties:

• kcinnayrekked
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-11 15:50
Ik heb 2 laptops gekocht en wil er 1 houden.
Welke zouden jullie voor gaan?

Poll: ACER F5-573G-5492 vs LENOVO IDEAPAD 510-15IKB 80SV00K5MHTussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398597&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De Lenovo kost €682,-
De Acer kost €656,-

Hier een overzicht tussen de specs:
Geel = verschil
Groen = belangrijk voordeel
Rood = belangrijk nadeel

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/bimc13.png

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
De lenovo; Alleen al vanwege het IPS VS TN paneel :) overigens is meer videogeheugen op de 940mx niet echt een nadeel te noemen. 4gb op een 940mx is echt onzin namelijk. Deze kaart gaat al veel eerder bottlenecken dan dat het geheugen je iets gaat opleveren.. dat is gewoon marketing :p

• steff85
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-11 14:28
Accuduur verschil is enorm.
Extra TB opslag.
Beide schermen zijn mat, weet niet of IPS echt beter is als je hoofdzakelijk solo erachter zit. Kijkhoek zal voor jou goed staan.

De 2GB videokaart kan sneller zijn als deze gddr5 heeft. De 4GB variant heeft vrij zeker het tragere ddr3 vram. Maar misschien de 2GB ook...

Neig op dit moment naar de Acer als het puur tussen deze 2 moest gaan. Is ook 30 euro goedkoper waarvoor je gelijk geheugen zou kunnen uitbreiden. Gebruik je de hdd niet kan je die ook verkopen (samen met m.2) en grotere (500gb?) M.2 òf Sata ssd in stoppen.

[ Voor 10% gewijzigd door steff85 op 06-04-2017 12:18 ]

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:20

WCA

Wat ga je er mee doen?

Misschien even de template invullen, dan kan je toch een gerichtere keus maken

Share and Enjoy!

• kcinnayrekked
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-11 15:50
steff85 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:16:
Accuduur verschil is enorm.
Extra TB opslag.
Beide schermen zijn mat, weet niet of IPS echt beter is als je hoofdzakelijk solo erachter zit. Kijkhoek zal voor jou goed staan.

De 2GB videokaart kan sneller zijn als deze gddr5 heeft. De 4GB variant heeft vrij zeker het tragere ddr3 vram. Maar misschien de 2GB ook...

Neig op dit moment naar de Acer als het puur tussen deze 2 moest gaan. Is ook 30 euro goedkoper waarvoor je gelijk geheugen zou kunnen uitbreiden. Gebruik je de hdd niet kan je die ook verkopen (samen met m.2) en grotere (500gb?) M.2 òf Sata ssd in stoppen.
De 2GB versie is GDDR5, dus dat is wel positief dan dat deze in principe net zo goed of beter is als de 4GB versie. Ik zit er idd solo achter en mijn hoofdzaak is alledaags gebruik en vrij weinig gamen.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Zoals je het nu presenteert krijg je volgens mij niet de gewenste uitkomst. Als ik vanuit mijn eigen wensen kijk, kom ik uit op de Lenovo. Maar stel nu dat jij veel op pad bent en langere tijd zonder stroom werkt, dan kan ik mij voorstellen dat de accuduur een doorslaggevende factor is. Dat kan ik nu echter niet voldoende uit de vergelijkingstabel opmaken. Het lijkt nu teveel specificatie vergelijken.
Pagina: 1