Toon posts:

sms centrale aanmaken voor verzenden smsjes

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

sms centrale aanmaken voor verzenden smsjes, zodat we iedereen via sms op de hoogte kunnen houden. helaas is het niet mogelijk via whatsapp om alleen beheerders een bericht in groepsapp te laten plaatsen dit om ellende lange discussies te voorkomen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

wat zou ik hier voor nodig hebben

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 22:24

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Welkom, er wordt hier wel enige eigen inzet verwacht, dus wat heb je zelf al uitgezocht/gevonden/geprobeerd?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:51
Je wilt een SMS gateway ? dit kan je als hardware appliance aanschaffen of je maakt gebruik van 1 van de vele bedrijven die deze service aanbieden.

Hoe had je zelf zelf in gedachten om de sms te triggeren zodat hij verstuurd zal worden ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
volgens mij heb je per ongeluk op submit gedrukt terwijl je nog niet klaar was met je bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals hierboven al door enkele mensen gesuggereerd wordt; je topic ontbeert een aantal zaken die we hier wel verwachten in een topicstart ;) Neem even onze Quickstart door en open daarna gerust een nieuw topic met die voorgenoemde quickstart in je achterhoofd; dan komt 't vast allemaal helemaal goed :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.