• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ronde (must! Gewoon omdat ik het qua formfactor mooier vind ogen) Smartwatch die met Android 7.1.1 / Oneplus 3 overweg kan, liefst met GPS om wandelingen te tracken (pre, geen must) en verder notificaties kan tonen, slaap/stappen bijhoudt ed

Wat is je budget? ~€100
Ik wil niet full out gaan op wat in mijn ogen een geinige gadget/accessoire is. Mijn Oneplus 3 kocht ik voor 100 euro met kapot scherm die ik liet repareren door Oneplus voor 100 euro. Dus de helft van de aanschafprijs voor mijn smartphone vind ik al flink wat

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Notificaties te ontvangen, routes die je aflegt bij te houden evenals pace, snelheid en dergelijke (dus compatible is met Runkeeper / Map my walk) stappen/slaap bij te houden

Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola Moto 360 first gen
Motorola Moto 360 sport
Pebble Time Round

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag kijken wat ik tweedehands kan krijgen voor 100 euro en kwam zodoende de genoemde drie smartwatches tegen. Nu weet ik dat de originele moto 360 een slechte batterijduur heeft, geen gps, ouderwetse soc en niet volledig rond is (flat tyre) De sport heeft wel gps maar behoudt dezelfde problemen. De pebble krijgt geen ondersteuning meer maar als ik dan op de frontpage lees dat ie als Pebble echt over is in Fitbit gewoon onafhankelijk van hun servers kan blijven draaien. Daarbij benut de pebble ook niet volledig het ronde scherm, gaat langer mee op de accu maar het ontbreekt aan gps en compatibiliteit met overige apps.

Ik ben benieuwd of jullie nog alternatieven weten voor omgerekend 100 euro. Ik keek met een schuin oog naar de Xiaomi Amazfit al blijkt uit de reviews dat die ook niet zonder problemen is. Momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer.