Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een game PC willen bouwen maar ik heb echt totaal geen ervaring hiermee.
Ik heb dus de onderdelen uitgezocht en nu is mijn vraag, passen deze wel bij elkaar of in de behuizing?
Gaat deze computer goed worden in games? heb ik nog meer onderdelen nodig? heb ik overbodige onderdelen?

klik hier voor de specs die ik heb gekozen: http://imgur.com/a/6HiPD

Sorry als dit heel erg stom klinkt maar dit is echt de eerste keer dat ik dit doe :P hulp zal erg gewaardeerd worden!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:48
Nee dat gaat niet werken. Die cpu werkt niet op dat mobo. Je bent een 2** series mobo nodig. (Of een ge-update 1**) verder waarom geen ssd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht is het handig dit eerst even te lezen. We willen je best helpen, maar we gaan er wel van uit dat je er zelf ook wat tijd en moeite in steekt.
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Hoi TS,

Lees dit even door: DAA beleid (en dan met name punt 2 en 4). Kopieer de vragen uit punt 2 en stop ze in je openingspost en beantwoord ze, en bij punt 4, gooi de dingen die je nu hebt in de Pricewatch. Dat maakt voor ons het overzicht makkelijker.

Iniedergeval, over je lijstje:
-Balans tussen processor en grafische kaart is niet lekker. processor is veel sterker.
-Geen voeding, dus hij gaat het nooit doen zo.
-Geen SSD? Da's een must.
-Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij past die dvd-drive niet in de kast.
-Moederbord heeft een andere socket (1150) t.o.v. je processor (1151) dus het past fysiek niet.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2017 14:10 ]