Hey Tweakers, na 7 jaar met mijn huidige pc te doen wordt het wel is tijd voor een nieuwe pc!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem: Gamen. Games als H1Z1, Players Unkown's Battlegrounds, GTA V op goede settings kunnen runnen.
Welke software ga je gebruiken: Niet iets specifieks, Sony Vegas af en toe misschien
Wil je gaan gamen: Ja, games als H1Z1 en GTA V op goede settings
Videobewerken: Af en toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro (mag meer zijn, als je bijvoorbeeld voor 40 euro meer een veel betere proccesor kan is dat goed), exclusief assemblagekosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten: Ja, windows 10 key. Ik neem aan dat ik de huidige key gewoon kan gebruiken (legaal kopie na gratis upgrade van microsoft van een gepirate windows
Randapparatuur: Ja, dat is al geregeld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst gewoon een snelle pc, waar ik goed mee kan gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een nvidia videokaart en intel processor, mijn huidige pc heeft beide merken en die werken na 7 jaar nog steeds prima, maar kunnen simpelweg de nieuwere games niet meer aan. Dus vooral voorkeur vanwege eigen ervaring, maar ik sta zeker open voor andere merken. Ik heb zelf gekeken naar de gtx 1060 (gaming x 6g) en de intel i5 7600. Zou dat mogelijk zijn met mijn budget?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een mooie behuizing, na 7 jaar een standaard kast mag het wel iets mooier zijn. Een raam met led zou vet zijn. Daarnaast zou ook een laag geluidsniveau wenselijk zijn
Ga je overklokken?
Ik denk het niet, is het aan te raden?
Wat verwacht je van ons?
Allereerst bedankt dat je tot zover hebt gelezen
, ik zoek gewoon een goede pc voor rond de 800 euro (kan ik wat ophogen mocht dat nodig zijn). Ik wil de komende paar jaar een snelle pc hebben die alle games op goede settings kan runnen en daarnaast snel is (mijn huidige pc hapert nogal vaak, heeft ook geen ssd bijvoorbeeld.) Allerlaatst: ik ben van plan om mijn pc in elkaar te laten zetten bij Alternate of bij Azerty. Heeft een van jullie ervaring met service van deze bedrijven? Welk bedrijf heeft de beste prijzen? Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem: Gamen. Games als H1Z1, Players Unkown's Battlegrounds, GTA V op goede settings kunnen runnen.
Welke software ga je gebruiken: Niet iets specifieks, Sony Vegas af en toe misschien
Wil je gaan gamen: Ja, games als H1Z1 en GTA V op goede settings
Videobewerken: Af en toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro (mag meer zijn, als je bijvoorbeeld voor 40 euro meer een veel betere proccesor kan is dat goed), exclusief assemblagekosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten: Ja, windows 10 key. Ik neem aan dat ik de huidige key gewoon kan gebruiken (legaal kopie na gratis upgrade van microsoft van een gepirate windows
Randapparatuur: Ja, dat is al geregeld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst gewoon een snelle pc, waar ik goed mee kan gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een nvidia videokaart en intel processor, mijn huidige pc heeft beide merken en die werken na 7 jaar nog steeds prima, maar kunnen simpelweg de nieuwere games niet meer aan. Dus vooral voorkeur vanwege eigen ervaring, maar ik sta zeker open voor andere merken. Ik heb zelf gekeken naar de gtx 1060 (gaming x 6g) en de intel i5 7600. Zou dat mogelijk zijn met mijn budget?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een mooie behuizing, na 7 jaar een standaard kast mag het wel iets mooier zijn. Een raam met led zou vet zijn. Daarnaast zou ook een laag geluidsniveau wenselijk zijn
Ga je overklokken?
Ik denk het niet, is het aan te raden?
Wat verwacht je van ons?
Allereerst bedankt dat je tot zover hebt gelezen
[ Voor 3% gewijzigd door Amophix op 06-04-2017 00:14 . Reden: Spelfout corrigerren + extra informatie ]