Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn werk gebruik ik de standaard software zoals office en visual studio. Verder gebruik ik Adobe Lightroom, Element om foto's te bewerken, Daarnaast speel ik de volgende games Fifa, Project Cars en Far Cry 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500,- mag het systeem gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niet qua componenten alleen mijn huidige 24inch monitor blijf ik behouden deze wil ik later dit jaar vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeur voor een merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau moet laag/stil zijn, en laag in energieverbruik dat zijn voor mij belangrijke wensen
Ga je overklokken?
Niet direct, misschien later.
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral feedback op mijn geselecteerde configuratie, het is voor mij lang geleden dat ik een desktop/game pc heb samengesteld. Waar ik over twijfel of ik de juiste voeding, processor en koeling heb gekozen.
Als jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag
Voor mijn werk gebruik ik de standaard software zoals office en visual studio. Verder gebruik ik Adobe Lightroom, Element om foto's te bewerken, Daarnaast speel ik de volgende games Fifa, Project Cars en Far Cry 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500,- mag het systeem gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niet qua componenten alleen mijn huidige 24inch monitor blijf ik behouden deze wil ik later dit jaar vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 253,- | € 253,- |
| 1 | MSI Z270 SLI Plus | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GLH 8GB | € 505,50 | € 505,50 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart Closed | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/16 | € 141,22 | € 141,22 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 147,50 | € 147,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.494,02 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeur voor een merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau moet laag/stil zijn, en laag in energieverbruik dat zijn voor mij belangrijke wensen
Ga je overklokken?
Niet direct, misschien later.
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral feedback op mijn geselecteerde configuratie, het is voor mij lang geleden dat ik een desktop/game pc heb samengesteld. Waar ik over twijfel of ik de juiste voeding, processor en koeling heb gekozen.
Als jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag