Ik zoek een?
TV Full-HD minimaal 42 inch.
Wat is je budget?
Rond de 600 +/-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik koop de tv voornamelijk voor PS4 spellen te spelen en af en toe een filmpje te kijken. Daarnaast ook gewoon een beetje tv.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al zitten zoeken en de volgende tv's staan op mijn lijstje:
pricewatch: LG 42LB650V Zilver - de goedkoopste 100 hz tv volgens de pricewatch
pricewatch: Sony Bravia KDL-43W756C Zilver - veel gelezen dat Sony de beste tvs maakt op dit moment + android tv
pricewatch: Samsung UE50J6200 Zwart - goede prijs voor een 50 inch
pricewatch: Samsung UE55J6240 Zwart - een 55 inch voor deze prijs met 100 hz?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een beetje aan het budget denken omdat ik over een enkele jaren waarschijnlijk toch een grote goede tv ga kopen. Dit is meer een tijdelijke optie omdat mijn huidige tv net kapot is gegaan. Ik ben benieuwd hoe belangrijk die 100 hz is en of het overal klopt. Soms staat een tv bij pricewatch op 100 hz en bij andere websites niet maar ook andersom.
TV Full-HD minimaal 42 inch.
Wat is je budget?
Rond de 600 +/-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik koop de tv voornamelijk voor PS4 spellen te spelen en af en toe een filmpje te kijken. Daarnaast ook gewoon een beetje tv.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al zitten zoeken en de volgende tv's staan op mijn lijstje:
pricewatch: LG 42LB650V Zilver - de goedkoopste 100 hz tv volgens de pricewatch
pricewatch: Sony Bravia KDL-43W756C Zilver - veel gelezen dat Sony de beste tvs maakt op dit moment + android tv
pricewatch: Samsung UE50J6200 Zwart - goede prijs voor een 50 inch
pricewatch: Samsung UE55J6240 Zwart - een 55 inch voor deze prijs met 100 hz?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een beetje aan het budget denken omdat ik over een enkele jaren waarschijnlijk toch een grote goede tv ga kopen. Dit is meer een tijdelijke optie omdat mijn huidige tv net kapot is gegaan. Ik ben benieuwd hoe belangrijk die 100 hz is en of het overal klopt. Soms staat een tv bij pricewatch op 100 hz en bij andere websites niet maar ook andersom.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2017 20:38 ]