Watch Dogs 2 vanaf leeftijd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goyaginger
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-09-2022
Onze zoon wordt over 3 weken 9 jaar. Hij wil heel graag het spel Watch Dogs 2 hebben. Maar is dit wel geschikt voor hem qua leeftijd? Ik weet dat het spel 18+ is aangeduid, maar lees ook dat het vanaf 12 jaar ook wel kan.
Hij is niet bang aangelegd, heeft geen agressieve natuur (in tegendeel) en weet ook dat het een fake wereld is, dus dat 'het maar een spel' is. Hij kijkt ook sciencefiction thrillers, dus is wel wat gewend. Wie heeft een goed advies?
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 22:36

Cyphax

Moderator LNX
Ik denk dat je dat wel kunt doen omdat: https://www.commonsenseme...dogs-2/user-reviews/adult andere ouders er positief over zijn. Het is geen GTA5 qua geweld enzo. Ik zou het doen! Ik weet niet of ie misschien Engels moet kunnen lezen om verder te komen, maar dan moet je 'm maar helpen. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Cyphax op 05-04-2017 20:26 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goyaginger
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-09-2022
Bedankt voor je reactie! Mooi, dan krijgt junior dus zijn zin! Hij kan inmiddels wel Engels, ook door andere games en hij ligt erg voor qua ontwikkeling op zijn leeftijdgenoten, dus hij heeft er geen problemen mee. (Is daar op getest). Dus komt helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 11:23

Dhrax

Prog Lord

Ik vind 9 persoonlijk wel erg jong, het is inderdaad geen GTA5 maar er zit genoeg geweld en gevloek in. Totaal niet geschikt voor een 9-jarige. Er zijn zat andere games die bij zijn leeftijd passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 12:59
Goyaginger schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:15:
Onze zoon wordt over 3 weken 9 jaar. Hij wil heel graag het spel Watch Dogs 2 hebben. Maar is dit wel geschikt voor hem qua leeftijd? Ik weet dat het spel 18+ is aangeduid, maar lees ook dat het vanaf 12 jaar ook wel kan.
Hij is niet bang aangelegd, heeft geen agressieve natuur (in tegendeel) en weet ook dat het een fake wereld is, dus dat 'het maar een spel' is. Hij kijkt ook sciencefiction thrillers, dus is wel wat gewend. Wie heeft een goed advies?
...
Je moet het niet baseren op wat andere denken kijk zelf ook rond en beslis wat jij vind. maar ik gok zelf wel dat het niet zo erg is als bijvoorbeeld GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 21:05
Blijft natuurlijk een redelijk gewelddadige game, kids heb ik niet maar ik twijfel of ik ze zoiets op die leeftijd zou laten spelen. Kijk even op YT rond wat de game doet en oordeel dan zelf. Ik denk dat iedereen hier weer anders in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 22:36

Cyphax

Moderator LNX
Ghengis schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:45:
Blijft natuurlijk een redelijk gewelddadige game, kids heb ik niet maar ik twijfel of ik ze zoiets op die leeftijd zou laten spelen.
Begrijpelijk, ik heb een zoontje van 5, dus voor mij is zo'n vraag ook relevant. Hij speelt graag op consoles. Voordeel is dat ie zich voorlopig beperkt tot 8, 16 en 32bit consoles, dus enig geweld is eigenlijk al gauw cartoony. Maarja, dat was het in mijn jeugd ook, en ik ben er niet door getekend. :)
Uiteindelijk hangt het af van je eigen kind, dus voor iedereen is dat een eigen afweging. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 21:05
Uiteindelijk hangt het af van je eigen kind, dus voor iedereen is dat een eigen afweging. :)
Dit :)
Pagina: 1