.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Naast internet aardig wat fotobewerking en af en toe wat
Wat is je budget?
+/- €1550
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee tot zeer sporadisch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[
Ook niet. Al weet ik niet wat goede merken zijn. Ik wil in principe niet aan Acer beginnen. Iemand advies over welke merken goed zijn? Ik weet van vroeger dat bijvoorbeeld Acer dus niet goed is lees ik veel slechte dingen over. Lenovo vroeger een top toetsenbord had. Van dell vind ik het jammer dat je ze niet even in de winkel kunt bekijken en 'voelen' en hoe hp er tegenwoordig voor staat
Wat mijn wensen zijn
- Goed beeldschem van max 15 inch. Ivm fotobewerking is eigenlijk een must.
- Minimaal 8 GB ram
- Minimaal 256 GB SDD opslag.
- Fijn toetsenbord als het even kan
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Naast internet aardig wat fotobewerking en af en toe wat
Wat is je budget?
+/- €1550
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee tot zeer sporadisch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[
Ook niet. Al weet ik niet wat goede merken zijn. Ik wil in principe niet aan Acer beginnen. Iemand advies over welke merken goed zijn? Ik weet van vroeger dat bijvoorbeeld Acer dus niet goed is lees ik veel slechte dingen over. Lenovo vroeger een top toetsenbord had. Van dell vind ik het jammer dat je ze niet even in de winkel kunt bekijken en 'voelen' en hoe hp er tegenwoordig voor staat
Wat mijn wensen zijn
- Goed beeldschem van max 15 inch. Ivm fotobewerking is eigenlijk een must.
- Minimaal 8 GB ram
- Minimaal 256 GB SDD opslag.
- Fijn toetsenbord als het even kan