Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
hehe das balen voor je, ik heb hier nog een 2e pc staan met 1x 128mb dane-elec cas3 (met infinion chippies dus) en nog 1x 256 dane elec (hyundai chippies) draaien allebei vlekkeloos op 143mhz cas2-2-2 4-way interleave, alles op optimal.
je hebt gewoon pech denk ik, dat is altijd met overklokken
/edit/ er was hier laatst ergens een linkje, misschien weet iemand em nog, daarin werden de verschillende bios opties op de kleinste details uitgelegd.
je hebt gewoon pech denk ik, dat is altijd met overklokken
/edit/ er was hier laatst ergens een linkje, misschien weet iemand em nog, daarin werden de verschillende bios opties op de kleinste details uitgelegd.
oeps sorrie, maar meer hoe moet ik het doen??? met mijn mobo??
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
RTFM, het staat letterlijk in de handleiding. dat weet ik zeker. IK heb uhm gelzen nadat ik alles had gevonden in de bios.. ik had niks gemist
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
gewoon kijken in je bios of je ergens CAS ziet staan, of CAS to RAS / Cycles of whatever, iets wat er op lijkt. ken je op 2, 3 of spd zetten.Op woensdag 04 juli 2001 17:38 schreef Spice het volgende:
oeps sorrie, maar meer hoe moet ik het doen??? met mijn mobo??
nope dat gaat dus niet met mijn bios, ik zoek een andere oplossing
dit kan alleen in de bios, misschien heb je met een bios update meer gelukOp woensdag 04 juli 2001 17:47 schreef Spice het volgende:
nope dat gaat dus niet met mijn bios, ik zoek een andere oplossing
het moet dus wel anders kunnen volgens mij maar hoe?
Eigenwijs hè? Zoals hierboven correct wordt aangegeven kun je dit alleen met je BIOS instellen.Op woensdag 04 juli 2001 18:02 schreef Spice het volgende:
het moet dus wel anders kunnen volgens mij maar hoe?
En waarom gaat het niet met jouw BIOS? Kun je de settings niet vinden, of kun je ze niet aanpassen. In dat laatste geval moet je SPD of Auto veranderen in Manual.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1