Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN pakt klanten af van Ziggo op markt voor tv-abonnementen

Pagina: 1
Acties:

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
De titel heeft een wat negatieve toon. Afpakken is namelijk niet netjes en het is nu net alsof KPN smerige streken heeft uitgehaald waardoor dit gebeurde. Daarnaast; hoe zeker is het dat deze klanten ook daadwerkelijk bij Ziggo wegkomen en niet gewoon bij anderen?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Vind je? Dat heb ik er niet mee bedoeld en ook nu je het zegt, lees ik het er niet in. Heb je een alternatief wat dat beter tot uitdrukking brengt?

Telecompaper publiceert drie elementen, die samen 100 procent vormen: Ziggo, KPN en 'andere'. Die 'andere' is vrijwel ongewijzigd, terwijl Ziggo omlaag gaat met vrijwel hetzelfde percentage als waarmee KPN omhoog gaat. Ik zie geen andere verklaring dan dat een deel van de markt van Ziggo naar KPN is gegaan :) (het kan in theorie wel dat mensen bij Ziggo hebben opgezegd en mensen bij KPN niet - dan zouden de aandelen ook wijzigen)

[ Voor 11% gewijzigd door arnoudwokke op 05-04-2017 17:36 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
Afijn, die aanname is dan wel redelijk logisch inderdaad. Afpakken geeft mij een wat negatieve smaak en iets afpakken doe je altijd zelf. KPN pakt ze niet af, de mensen stappen zelf over naar Ziggo, nietwaar? :P

Een gepast woord ervoor vinden is wel een lastige.. :X

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

hm, ik vind `KPN wint marktaandeel ten koste van Ziggo` wel beter en accurater.

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 19:34
arnoudwokke schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:36:
Ik zie geen andere verklaring dan dat een deel van de markt van Ziggo naar KPN is gegaan
Bijvoorbeeld: een aantal klanten stapt over van Ziggo naar digitenne of schotel. En een gelijk aantal klanten stapt over van digitenne of schotel naar KPN. Dan zie je precies dit beeld, en zijn er precies 0 klanten van Ziggo naar KPN overgestapt. Laat staan afgepakt door KPN.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
@emnich dat vind ik een goede! Ik heb hem er gelijk boven gezet, dank je wel!
Pagina: 1