Mijn Samsung Galaxy Tab S 10.5 laadt heel erg langzaam op en ben benieuwd wat het langzaam opladen van mijn tablet kan veroorzaken?
Wat ik al heb geprobeerd:
- Tablet opladen als deze is uitgeschakeld vs. tablet opladen als deze is ingeschakeld
- Orginele samsung lader vs. een andere oplader
- Opladen aan powerbank
- Opladen aan PC
Deze tablet is ongeveer 2.5 jaar oud. Een half jaar geleden nog een factory reset gedaan en ik heb alleen de mail applicaties toegestaan om op de achtergrond te draaien.
Ik heb een app geïnstalleerd die inzicht geeft in het laden van de tablet. Deze geeft het volgende aan:
Oplaadsnelheid: 3.8%/236mA per uur in standby modus
Ontlaadsnelheid: 0.3%/24 mA per uur in standby modus en 5.8%/620 mA per uur als ik mijn tablet gebruik
Iemand enig idee?
Wat ik al heb geprobeerd:
- Tablet opladen als deze is uitgeschakeld vs. tablet opladen als deze is ingeschakeld
- Orginele samsung lader vs. een andere oplader
- Opladen aan powerbank
- Opladen aan PC
Deze tablet is ongeveer 2.5 jaar oud. Een half jaar geleden nog een factory reset gedaan en ik heb alleen de mail applicaties toegestaan om op de achtergrond te draaien.
Ik heb een app geïnstalleerd die inzicht geeft in het laden van de tablet. Deze geeft het volgende aan:
Oplaadsnelheid: 3.8%/236mA per uur in standby modus
Ontlaadsnelheid: 0.3%/24 mA per uur in standby modus en 5.8%/620 mA per uur als ik mijn tablet gebruik
Iemand enig idee?