Toon posts:

AMD Duron 600 op welk bordje ?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er al ervaring met een AMD Duron 600 en kan me meer vertellen over de combinatie met het mobo.

Ik wil er nml zelf 1 gaan kopen, heb alleen geen idee welk mobo ik erbij moet nemen !

Thanx !

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 09:50
Als je genoeg geld hebt ga dan voor de Abit KT7-Raid, weet niet of je nog meer inof nodig hebt

Verwijderd

Topicstarter
Het systeem zal in de hoofdzaak alleen maar worden gebruikt voor LP naar CD opname's.
Ik wil dus eigenlijk weten of het stabiel loopt.
Tja het betreft een low budget systeem voor iemand die het niet al te breed heeft, vandaar de interresse in de mobo / proc combinatie.
De Duron lijkt me een redelijke processor in prijs prestatie om dit te doen !

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
Als je 'm niet van plan bent te overklokken heb ik gehoord (weet t niet uit ervaring, heb A7V) dat de MSI K7T een goed mobo was. Staan ook aardige combo's in de pricewatch. Maar ik zou even zoeken in de oudere topics. Is al erg veel over gepost...

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 19:12
Heb zelf zelfde soort probleem, ik kreeg als aanrader voor niet overclocken de MSI die is niet zo duur. Maar als je wel wil oc'en moet je asus A7V of abit KT7. Ik zelf neem de abit de asus heeft een AMR slot, en daar heb je nix aan!

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 09:50
Als je niet van pplan bent over te clocken en alleen LP wilt rippen enz ga dan gewoon voor de MSI, scheelt weer een beetje geld, anders is KT7-Raid je van het

Verwijderd

Topicstarter
OK dan,
Lijkt me duidelijk, ik ga gewoon voor het MSI bordje !
Systeem wordt verder toch niet belast dmv games o.i.d., echt alleen voor lp's rippen !

Allemaal weer bedankt !
Pagina: 1