Helaas is er elke avond/nacht (tijden verschillen enorm) iemand die zijn hond op mijn pad danwel op de stoep voor mijn deur laat schijten, diegene ruimt het ook nooit op en loopt ook gewoon door alsof er niks is gebeurd, en zo stap je dan soms weer in de stront van een ander, en over de lucht die er hangt als t wat warmer is niet te spreken. En voordat ik de gemeente/diegene ga aanspreken op dit gedrag wil ik toch wel zeker weten wie het nou is, aangezien mijn huidige camera (EM6225) redelijk slecht beeld heeft 's nachts en ik dus niet kan zien wie het is (wel de hond, maar er zijn meerdere mensen hier met dezelfde ras hond).
De beelden worden opgenomen door Synology Surveillance Station (24/7) en 14 dagen bewaard op dit moment, dit wil ik ook zo houden.
Ik zoek een?
IP Camera voor buiten, komt onder een klein afdakje te hangen met zicht op het pad/stoep/waar de auto staat.
Wat is je budget?
~€150 heb ik er voor over om diegene goed op beeld te krijgen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gaan gebruiken om voornamelijk diegene die telkens zijn hond op mijn pad (bij de scheiding van de stoep/pad) op beeld te krijgen. Dit is mij al een aantal keren gelukt, echter gebruik ik op dit moment een Eminent EM6225 waarvan de kwaliteit in het donker sterk tegenvalt, en ik dus alleen weet wat voor soort hond diegene heeft. Kwaliteit moet dus redelijk genoeg zijn om in het donker toch nog wat van het gezicht mee te kunnen krijgen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Foscam FI9900P en de Foscam FI9903P al bekeken, maar daar zit zo'n gigantische kabelboom aan dat ik daardoor een gat van 2.5-3CM moet gaan boren.. En dat wil ik gewoon niet.
Welke vragen heb je hier nog over?
Verder heb ik geen vragen, alleen welke camera ik nou moet kiezen..
De beelden worden opgenomen door Synology Surveillance Station (24/7) en 14 dagen bewaard op dit moment, dit wil ik ook zo houden.
Ik zoek een?
IP Camera voor buiten, komt onder een klein afdakje te hangen met zicht op het pad/stoep/waar de auto staat.
Wat is je budget?
~€150 heb ik er voor over om diegene goed op beeld te krijgen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gaan gebruiken om voornamelijk diegene die telkens zijn hond op mijn pad (bij de scheiding van de stoep/pad) op beeld te krijgen. Dit is mij al een aantal keren gelukt, echter gebruik ik op dit moment een Eminent EM6225 waarvan de kwaliteit in het donker sterk tegenvalt, en ik dus alleen weet wat voor soort hond diegene heeft. Kwaliteit moet dus redelijk genoeg zijn om in het donker toch nog wat van het gezicht mee te kunnen krijgen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Foscam FI9900P en de Foscam FI9903P al bekeken, maar daar zit zo'n gigantische kabelboom aan dat ik daardoor een gat van 2.5-3CM moet gaan boren.. En dat wil ik gewoon niet.
Welke vragen heb je hier nog over?
Verder heb ik geen vragen, alleen welke camera ik nou moet kiezen..