Ps4

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Hallo iedereen, ik heb een vraag; hoe kan je je Ps4 ban weghalen? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Ik ga namelijk een Ps4 tweedehands kopen, en met ban is hij goedkoper. Maar hoe moet die ban weg?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19jetje84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-11-2021
En ban is permanent, deze kan niet weg gehaald worden. Vandaar ook dat de PS4 zo goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:56
Ik heb een tweedehands PlayStation-systeem gekocht en ik krijg een foutmelding met betrekking tot een blokkering. Kan de blokkering worden opgeheven?

Zodra een PlayStation-systeem is geblokkeerd, is de beslissing definitief en kan de blokkering niet worden opgeheven.
https://www.playstation.c...ed-consoles-and-accounts/

1e hit op google, kom op..

[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 05-04-2017 10:57 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:49
Bij de link van Nat-Water staat er zelfs een specifiek stukje over:
Ik heb een tweedehands PlayStation-systeem gekocht en ik krijg een foutmelding met betrekking tot een blokkering. Kan de blokkering worden opgeheven?

Zodra een PlayStation-systeem is geblokkeerd, is de beslissing definitief en kan de blokkering niet worden opgeheven. Dit komt omdat we PlayStation-systemen en accounts alleen blokkeren bij zeer ernstige overtredingen. Het is onmogelijk om te controleren of een gebruiker die via het systeem probeert toegang te krijgen tot PlayStation Network niet de gebruiker is die is geblokkeerd.

PlayStation en Sony Entertainment Network raden je aan alleen nieuwe PlayStation-producten te kopen van erkende handelaren om zeker te weten dat je niet een geblokkeerd systeem koopt. Als je een geblokkeerd PlayStation-systeem hebt gekocht, neem dan voor hulp contact op met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hier is echt geen hulp van anderen bij nodig, als je gewoon zelf even zoekt is er echt genoeg te vinden. We verwachten hier wel eigen inzet.

Dit topic is gesloten.