"Er is ingelogd op Twitter" mails uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:01
Beste mensen,

Sindskort gebruik ik Twitter, dus het is nog relatief nieuw voor me.
Elke keer als ik inlog krijg ik direct een mail "We hebben gemerkt dat iemand onlangs heeft geprobeerd in te loggen bij je account @.... )"
Ik ben de instellingen ingedoken en zo'n beetje alle meldingen heb ik sowieso al uitgezet, maar ik vind nergens iets over deze beveiligingsinstelling.

Kan iemand me op weg helpen? Ik vind het prima dat ze de beveiliging hoog hebben zitten, maar ten eerste, het is Twitter maar 8)7 ... en ten tweede, ELKE keer als ik inlog die mails hoeft voor mij echt niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb me, eerlijk gezegd, nooit verdiept in mogelijkheden, om dit eventueel uit te zetten. Heb er ook niet zoveel last van, zoals de meeste twitteraars ben ik blijvend ingelogd op mijn telefoon en laptop, dan krijg je zo'n berichtje alleen, wanneer je eens een enkele keer inlogt via een ander apparaat.
Overigens, je schrijft "het is Twitter maar", maar onderschat niet, hoeveel last je kan hebben, van iemand, die toegang heeft tot je account. Een collega had last van een stalker (jaloerse ex), combineer dat met een veel te makkelijk te raden twitter wachtwoord, en je kan er al bijna op wachten... Dat gebeurde dan ook: de stalker kreeg toegang tot haar account en verstuurde beledigende tweets naar mensen, die zij volgde. Geloof me maar, dat ze daar behoorlijk kapot van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Maak anders gewoon een berichtregel (of iets soortgelijks) aan die dergelijke mails naar je trash verplaatst. Simpel :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:01
Marly schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:13:
Heb me, eerlijk gezegd, nooit verdiept in mogelijkheden, om dit eventueel uit te zetten. Heb er ook niet zoveel last van, zoals de meeste twitteraars ben ik blijvend ingelogd op mijn telefoon en laptop, dan krijg je zo'n berichtje alleen, wanneer je eens een enkele keer inlogt via een ander apparaat.
Overigens, je schrijft "het is Twitter maar", maar onderschat niet, hoeveel last je kan hebben, van iemand, die toegang heeft tot je account. Een collega had last van een stalker (jaloerse ex), combineer dat met een veel te makkelijk te raden twitter wachtwoord, en je kan er al bijna op wachten... Dat gebeurde dan ook: de stalker kreeg toegang tot haar account en verstuurde beledigende tweets naar mensen, die zij volgde. Geloof me maar, dat ze daar behoorlijk kapot van was.
Ik log vaker in op het werk en dat gebeurt altijd via een ander IP, dus dan krijg ik steeds die mail op m'n GSM, niet einde van de wereld natuurlijk, maar ik had graag de optie gehad om dit uit te zetten ;)
Ook andere Google diensten sturen deze mail, dus soms krijg ik er meerdere.

Ik gebruik Twitter niet privé, maar alleen voor m'n BMW club, dus vandaar dat ik er het gevaar niet zo van zie, maar ik snap je punt zeker!

@RobIII Ik heb ernaar gezocht, maar ik kan dat in de webmail niet instellen.
Op de PC in Live Mail kan ik dat wel doen, maar dan krijg ik ze alsnog eerst op m'n GSM (IMAP) binnen.
Ook in Aquamail ( de app die ik gebruik ) vind ik die optie niet.

Op Google kan ik hier ook niks over vinden, dus ik zal wel een van de weinigen zijn die zich hier aan stoort :9