Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe allround laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden als enige computer in huis.
De voornaamste zaken waarvoor hij gebruikt zal worden:
  • Surfen
  • Opslaan van videobestanden. Die zullen afgespeeld worden op de laptop zelf, en op TV met een Chromecast of iets dergelijks
  • Programmeren (.NET / Visual Studio). Dit zal vooral op een bureau zijn waar een externe monitor zal aangesloten worden.
Wat is je budget?
Max. 700 EUR.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, verplaatsen zal vooral binnenshuis gebeuren.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zal hem vaak in de zetel gebruiken, dus liefst geen al te grote / zware laptop.
De mogelijkheid om een docking station te gebruiken zou een pluspunt zijn, maar het is geen must.

Ik denk dat ik voor mijn doeleinden best een laptop koop die zowel een SSD als HDD bevat. Op de HDD zou ik dan al mijn video's plaatsen.

Na wat zoeken in de pricewatch naar een laptop met zowel een SSD als HDD kwam ik op deze uit: Asus VivoBook R558UA-DM750T. Daarmee ga ik wel wat boven budget, en is ook wel aan de grote kant (had liever 13 - 14 inch gehad).

Hebben jullie nog andere suggesties? De tweede HDD kan ik eventueel zelf plaatsen, als er een slot voorzien is.

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:17
Even iets meer je best doen voor je openingspost kan wel.

- Je geeft aan dat je een budget hebt van 700 euro max. Dan kan je niet als voorbeeld komen met een laptop van 750 euro.
- Idem voor de schermafmeting.

Er is echt genoeg keuze voor 700 euro in de pricewatch te vinden, dus waar loop je precies tegenaan? Een tweede hardeschijf is bijna altijd wel bij te plaatsen, soms in een los slot en soms op de plek van een eventuele dvd speler.