Hallo iedereen op het forum.
Ik heb een vraag over een gaming pc die ik wil bouwen! Ik hoop dat ik jullie duidelijk uitleg wat ik er precies mee wil. Bij voorbaat dank voor jullie tijd en moeite
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Total war games spelen + andere games maar hij moet optimaal zijn voor Total war games (max settings)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro voor de desktop en maximaal 200 voor de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, alleen de muis, toetsenbord en stereo.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve dus de muis, toetsenbord en stereo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik sta voor alles open, ligt er wel aan welk merk het beste paste bij de reeks van Total war.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ben allang blij als jullie mij kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik kan hier geen ja of nee op antwoorden. Ook al heb ik artikelen erover gelezen, weet niet of het in mijn geval opportuun is.
Wat verwacht je van ons?
Gerichte hulp o.b.v. de benchmarks van Total war Warhammer (kan je op internet bij de zoekterm: benchmark total warhammer pc gamer vinden als je niet weet wat ik bedoel), en een advies voor mijn desktop!!! Ik twijfel tussen i5-6600 en de i7. Graag hoor ik wat jullie ook hiervan vinden.
P.S. Ik heb naar het lijstje gekeken van de best buy guide maar geen idee of mijn doel van de games hierop aansluiten
P.P.S. Ik zag dat Total war Warhammer erg afhankelijk is van de CPU, graag hoor ik hoe jullie dit zien,
Als jullie vragen aan mij hebben dan hoor ik het graag!
Wouter
Ik heb een vraag over een gaming pc die ik wil bouwen! Ik hoop dat ik jullie duidelijk uitleg wat ik er precies mee wil. Bij voorbaat dank voor jullie tijd en moeite
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Total war games spelen + andere games maar hij moet optimaal zijn voor Total war games (max settings)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro voor de desktop en maximaal 200 voor de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, alleen de muis, toetsenbord en stereo.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve dus de muis, toetsenbord en stereo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik sta voor alles open, ligt er wel aan welk merk het beste paste bij de reeks van Total war.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ben allang blij als jullie mij kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik kan hier geen ja of nee op antwoorden. Ook al heb ik artikelen erover gelezen, weet niet of het in mijn geval opportuun is.
Wat verwacht je van ons?
Gerichte hulp o.b.v. de benchmarks van Total war Warhammer (kan je op internet bij de zoekterm: benchmark total warhammer pc gamer vinden als je niet weet wat ik bedoel), en een advies voor mijn desktop!!! Ik twijfel tussen i5-6600 en de i7. Graag hoor ik wat jullie ook hiervan vinden.
P.S. Ik heb naar het lijstje gekeken van de best buy guide maar geen idee of mijn doel van de games hierop aansluiten
P.P.S. Ik zag dat Total war Warhammer erg afhankelijk is van de CPU, graag hoor ik hoe jullie dit zien,
Als jullie vragen aan mij hebben dan hoor ik het graag!
Wouter
[ Voor 83% gewijzigd door Wouterios op 04-04-2017 19:57 . Reden: Nu is het volgens regelement :) ]