Heb hier een PC staan die niet de Windows 10 1607 update wil doen. Als reden geeft hij dat er nog een virus scanner op zou staan van NOD32 (volgens mij is dat de oude naam van ESET of is dat overgenomen). Deze zou voor incompatibiliteit zorgen en dient te worden verwijderd. Echter staat deze virus scanner al lang niet meer op deze computer en is inmiddels vervangen door AVG. Bij configuratie scherm staat de virusscanner er ook niet meer bij.
Ik heb de removal tools van ESET/NOD32 gedaan, hiermee niks gevonden. De tool geeft aan dat het pakket niet geinstalleerd staat, ook als ik handmatig op C: zoek vind ik eigenlijk niks wat te maken heeft met ESET of NOD32. Ik kan de melding ook niet negeren dus wil hij niet de update doen naar Windows 10 1607. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik ben nu zelf een image aan het downloaden, dan probeer ik het van een USB stick af om te upgraden. Iemand nog andere tips?
Ik heb de removal tools van ESET/NOD32 gedaan, hiermee niks gevonden. De tool geeft aan dat het pakket niet geinstalleerd staat, ook als ik handmatig op C: zoek vind ik eigenlijk niks wat te maken heeft met ESET of NOD32. Ik kan de melding ook niet negeren dus wil hij niet de update doen naar Windows 10 1607. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik ben nu zelf een image aan het downloaden, dan probeer ik het van een USB stick af om te upgraden. Iemand nog andere tips?
[ Voor 8% gewijzigd door egelalexander op 04-04-2017 16:14 ]
According to my calculations the problem doesn't exist.