Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinnuk
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-04 06:43
Hi all:

Ik zit met het volgende: Afgelopen jaren woonde in Nijmegen in een fantastisch studentenhuis, en hebben we tussen de tentamens door uren en uren Call Of Duty2 via (W)LAN gespeeld. Vorig jaar ben ik getrouwd, en woon in ergens anders. Ik zit nog steeds in de WhatsApp groep van mijn oude studenthuis en niet zelden zie ik om een uur of 11 's avonds dat mijn kameraden even een paar potjes COD gaan doen, en dan krijg ik een klein traantje in mijn linkerooghoek. ;w :/ (Mijn vrouw vindt het niet prettig als ik 3 keer in de week in Nijmegen zit :+ )

Daarom vroeg ik mij af: Is het mogelijk om via een VPN in te loggen op het netwerk van mijn oude studentenhuis, en zodoende mee te spelen in hun WLAN lobby?

Ik weet dat het gemakkelijker is om gewoon een online lobby te starten, maar jullie begrijpen dat niet iedereen (6 man) met een valide key speelt, dus dat werkt niet helemaal... O-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:34
als daar een vpn server staat.
Met welke je kan verbinden. en in het zelfde ip range zit als je kameraden. Bijvoorbeeld ( * 192.168.1.* )
dan is dit geen enkel probleem.

ik werk hier zelf ook mee, vanaf mijn werk zet ik een vpn op naar thuis.
Waardoor mijn laptop het ip adres: 192.168.1.* krijgt. Ga ik dan naar www.mijnip.nl krijg ik het ip adres te zien van mijn thuis adres. eigenlijk alsof ik thuis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor dit soort dingen gebruikte we vroeger Hamachi. Dat installeerde als extra netwerkadapter. Werkte best prima altijd voor online gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:21
TERW_DAN schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:44:
Voor dit soort dingen gebruikte we vroeger Hamachi. Dat installeerde als extra netwerkadapter. Werkte best prima altijd voor online gaming.
Dat ken ik inderdaad ook nog wel. Super eenvoudig een virtueel LAN opzetten met een eigen afgesloten lobby. Alle personen in die lobby worden dan gezien als zijnde pc's in het lokale netwerk. https://www.vpn.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

TERW_DAN schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:44:
Er zijn tal van openVPN handleidingen die voor een beetje handig persoon, maar leek op IT gebied goed te doen zijn.

Ik wilde F1 kijken terwijl ik ergens in Azie was en het is mij gelukt om via Horizon Go live TV te kijken van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51
Is het nog steeds COD 2 wat er gespeeld wordt? Als het de nieuwere COD's zijn dan heb je kans dat het gewoon via de servers van infinity dan wel tryarch gaat. Kan je dus gewoon joinen.
Pagina: 1