Ja ik speel dus nog RA1 enzo en ik vroeg me af of er inmiddels een patch/hack of crack is voor het saven van een Skirmish mutliplayer spelletje tegen de pc. You see ik bouw altijd van die relaxte basisen enzo en dan ga ik lekker in me eentje spelen en bedenk ik dat er enkele rebellen in m'n leger zijn die de boel bespioneren. En dan moeten ze worden opgepakt en in een APC naar een ander complex worden gebracht waar ik met een muurtjes constructie een sluis en gevangenis heb gemaakt. En uiteindelijk breken ze daar natuurlijk uit en worden ze door handlangers opgehaald door een helicoptertje, etc etc etc 
Hahah triest? Nou ik vind het mega leuk; zie het als het spelen met GI-Joe poppetjes van vroeger alleen dan nu op de pc ;P
Goed dus is er inmiddels iets om te saven? Is wel zo leuk na uren een mooie basis gebouwd te hebben
Hahah triest? Nou ik vind het mega leuk; zie het als het spelen met GI-Joe poppetjes van vroeger alleen dan nu op de pc ;P
Goed dus is er inmiddels iets om te saven? Is wel zo leuk na uren een mooie basis gebouwd te hebben