Toon posts:

Red Alert 1, Skirmish Saven?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik speel dus nog RA1 enzo en ik vroeg me af of er inmiddels een patch/hack of crack is voor het saven van een Skirmish mutliplayer spelletje tegen de pc. You see ik bouw altijd van die relaxte basisen enzo en dan ga ik lekker in me eentje spelen en bedenk ik dat er enkele rebellen in m'n leger zijn die de boel bespioneren. En dan moeten ze worden opgepakt en in een APC naar een ander complex worden gebracht waar ik met een muurtjes constructie een sluis en gevangenis heb gemaakt. En uiteindelijk breken ze daar natuurlijk uit en worden ze door handlangers opgehaald door een helicoptertje, etc etc etc :)

Hahah triest? Nou ik vind het mega leuk; zie het als het spelen met GI-Joe poppetjes van vroeger alleen dan nu op de pc ;P

Goed dus is er inmiddels iets om te saven? Is wel zo leuk na uren een mooie basis gebouwd te hebben :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 17:10 schreef QueZTone het volgende:
Hahah triest? Nou ik vind het mega leuk; zie het als het spelen met GI-Joe poppetjes van vroeger alleen dan nu op de pc ;P
Speel je dan ook nog met GI-joe poppetjes >:)

anyway volgens mij bestaat die patch niet, heb hem iig nooit kunnen vinden en ik zie ook nie in hoe je dat zou moeten inbouwen in RA1.

Verwijderd

skirmish kan je niet saven... je kan wel de gewoon de instellingen van dat potje opschrijven ofzo.... of gewoon onthouden

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
Precies.. wie wilt z'n skirmisch nou saven? Zo'n patch maken is wel een beetje tijdverspilling. RA2 rules trouwens dussuh ;)

Verwijderd

Topicstarter
Met GI-Joe poppetjes speel ik niet meer hehe =] maaarre daar wordt je nooit te oud voor IMO, weetje hoe relaxed dat is, je eigen vecht scenes/actie scenes maken etc :) Gewoon als of je je eigen "filmpje" maakt. Dat is puur creatieviteit wat je met spellen op de pc ook doet. Vind ik niet echt leeftijd gebonden eerlijk gezegd =] nah goed =]

wie wil skirmish nou saven? ehhh IK!? :)

als je 3 uur over opbouwen van basis bezig bent (met allemaal mooi neerzetten van muurtjes, teslas etc etc) dan wil ik graag saven..

maargoed bestaat niet...jammer :/

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 17:10 schreef QueZTone het volgende:
Ja ik speel dus nog RA1 enzo en ik vroeg me af of er inmiddels een patch/hack of crack is voor het saven van een Skirmish mutliplayer spelletje tegen de pc. You see ik bouw altijd van die relaxte basisen enzo en dan ga ik lekker in me eentje spelen en bedenk ik dat er enkele rebellen in m'n leger zijn die de boel bespioneren. En dan moeten ze worden opgepakt en in een APC naar een ander complex worden gebracht waar ik met een muurtjes constructie een sluis en gevangenis heb gemaakt. En uiteindelijk breken ze daar natuurlijk uit en worden ze door handlangers opgehaald door een helicoptertje, etc etc etc :)

Goed dus is er inmiddels iets om te saven? Is wel zo leuk na uren een mooie basis gebouwd te hebben :)
He, wat een leuk idee... Ik speel RA1 ook nog wel vaak maar dan over een nullmodem, dat is best fun! Een save optie voor de skirmish zou niet slecht zijn, en misschien is een saveoptie voor een null-modem-game ook wel leuk. Maar volgens mij is er geen patch voor.

Always outnumbered, never outgunned!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tis lang geleden maar ik d8 dat met Counterstrike (uitbreiding voor RA) de patch zat dat je kon saven in skirmish.
Iig have phun met RA1 ;)

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

ik wilde het ook altijd saven..

nooit gelukt..

maar ik wil het nu ook niet meer..

heb emperor :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Het gem potje bij mij duurt 5 min >:) .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
LOL

hmm volgens mij heb ik indertijd Counterstrike (RA) addition pack wel gekocht!
hmmm even loeren/installen! :D

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

KAN!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ohh, je wilt ook weten hoe. werkt alleen op laptops voor zover ik weet, gebruik hetzelf voor GTA1. Op het moment dat je het ff zat bent zet je gewoon je hybernate mode aan en als je verder wilt gaan maak je je computer weer wakker.... 8-)

Verwijderd

Ook op internet???
Op woensdag 04 juli 2001 22:20 schreef JeanLucPicard het volgende:

Verwijderd

Zo lang!?

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zo snel al kapot geschoten door de enemy?

Always outnumbered, never outgunned!

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
RA 1 roelt idd best wel hard..

maar waarom neem je niet gewoon RA2?

daarbij kan je gewoon saven.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op pauze zetten en gewoon minimize doen >:) >:) da's het voordeel van Windows 2000 (hoef je niet zo vaak te rebooten) en 448 Mb geheugen :) Ken je tenminste rustig iets anders doen terwijl je spelletje op pauze staat.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Het is nu 2 jaar later :)
Ben wel benieuwd of er in de tussen tijd is gebeurt, het zou mij ook wel zeer handig lijken om in skirmish van ra1 te kunnen saven.
Iemand al iets gevonden?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Verwijderd

Oud topic, maar geldige vraag -> SPV :)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Beat schreef op 15 October 2003 @ 23:45:
Het is nu 2 jaar later :)
Ben wel benieuwd of er in de tussen tijd is gebeurt, het zou mij ook wel zeer handig lijken om in skirmish van ra1 te kunnen saven.
Iemand al iets gevonden?
En het kan nog steeds gewoon met de Counterstrike add-on afaik :P

• Beat691
En hoe kom ik aan die counterstrike add-on ?
Die ligt vast niet meer in de winkel :(

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:40

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het kan, met de Aftermath add-on.

Of die andere, maar die heb ik niet. Aftermath wel, met Chrono tanks, Tesla tanks, Shock Troopers, Mechanic... Echt lol, speel het nog steeds af en toe. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Beat691
Weetje ook hoe ik daar aan kan komen, ik heb op bartsmit.nl, freerecordshop.nl, dynabite.nl en bol.com gezocht.. maar geen van alle verkopen het.

Verwijderd

Je moet effe kijken naar het 'Worldwide warfare pack', daar zitten alle add-ons in.
Linkje...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 11:25 ]

Pagina: 1