Krijg ik als ik de homepage open (ik ben een kleine tweakers sponsor en heb daarom de reclame uit staan)You have requested a non-existent service "advertising_service".
Als je dezelfde parameters meegeeft, zal opnieuw proberen hetzelfde resultaat geven. Controleer of de meegegeven parameters goed zijn ingevoerd. Als je daar niet uitkomt, neem contact op via ons forum of per e-mail.
Vermeld daarbij ook onderstaande gegevens:
Tijdstip: 04-04-2017 14:55:38
Url: https://tweakers.net/
Request ID: Pontus_9359_58e397ca4083d4.15971611
Interne foutcode: 0 Symfony\Component\DependencyInjection\Exception\ServiceNotFoundException
Blijkbaar al opgelost (misschien te maken met plan: Abonnementshop verbeterd - Development-iteratie #103 ? )
Dat is niet direct logisch, want dat was al klaar, de enkele keer dat er verstoringen zijn door een update is dat meestal voordat het artikel online komt. Ik geef dit topic voor de zekerheid een schop richting de devvers.
Frontpagemoderatie => Stoute Bugs
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@Dirk, het heeft er enigszins wel mee te maken, want dit probleem kwam gister voor net na de release. 
You have requested a non-existent service "advertising_servi en Foutmelding thuispagina zeggen hetzelfde.
You have requested a non-existent service "advertising_servi en Foutmelding thuispagina zeggen hetzelfde.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Rond een release is er een relatief grote kans op bugmeldingen (zowel via logging als in comments onder de .plan), waardoor we bijna altijd de middag erna nog diverse kleine fixes moeten doen. We doen inderdaad de meeste fixes wel voor de .plan online komt. Maar bij dingen die wat minder vaak gebruikt worden, komt het er ook wel na (soms zelfs een paar dagen later).Dirk schreef op woensdag 5 april 2017 @ 01:34:
Dat is niet direct logisch, want dat was al klaar, de enkele keer dat er verstoringen zijn door een update is dat meestal voordat het artikel online komt. Ik geef dit topic voor de zekerheid een schop richting de devvers.
Bij een zo'n fix ging helaas juist iets anders (dit dus) stuk
[ Voor 18% gewijzigd door ACM op 05-04-2017 08:14 ]