Hi Tweakers,
Binnenkort zal ik mijn eerste Game PC gaan aanschaffen, dit omdat ik langzamerhand klaar ben met de console en ik het tijd vind voor iets nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er goed op kunnen gamen is de hoofdzaak. Games zoals ARK, BF1 en PlayerUnknown's Battleground te kunnen gaan spelen op hoge settings. Tevens wil ik dat mijn PC in de toekomst, met de games die dan zullen uit gaan komen, dat ik die dan op een goede kwaliteit kan gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit ongeveer rond de €1400/€1450, minder mag altijd!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik al een toetsenbord, muis en een https://tweakers.net/pric...5/aoc-g2460vq6-zwart.html.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste is natuurlijk een goede videokaart. Zelf vind ik een SSD ook wel fijn om te hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar de GTX 1080, maar ben bang dat dit buiten mijn budget zal gaan vallen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren qua merken, ik sta altijd open voor andere ideeën.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik dat ik games van nu op hoge settings kan gaan spelen. En dat ik met deze PC in de toekomst nog goed uit de voeten kan.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mijn lijst kunnen gaan bekijken en eventuele verbeter puntjes te melden, zodat ik later er zeker van ben dat ik een goede Game PC heb dankzij jullie hulp!
Binnenkort zal ik mijn eerste Game PC gaan aanschaffen, dit omdat ik langzamerhand klaar ben met de console en ik het tijd vind voor iets nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er goed op kunnen gamen is de hoofdzaak. Games zoals ARK, BF1 en PlayerUnknown's Battleground te kunnen gaan spelen op hoge settings. Tevens wil ik dat mijn PC in de toekomst, met de games die dan zullen uit gaan komen, dat ik die dan op een goede kwaliteit kan gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit ongeveer rond de €1400/€1450, minder mag altijd!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik al een toetsenbord, muis en een https://tweakers.net/pric...5/aoc-g2460vq6-zwart.html.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste is natuurlijk een goede videokaart. Zelf vind ik een SSD ook wel fijn om te hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar de GTX 1080, maar ben bang dat dit buiten mijn budget zal gaan vallen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren qua merken, ik sta altijd open voor andere ideeën.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik dat ik games van nu op hoge settings kan gaan spelen. En dat ik met deze PC in de toekomst nog goed uit de voeten kan.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mijn lijst kunnen gaan bekijken en eventuele verbeter puntjes te melden, zodat ik later er zeker van ben dat ik een goede Game PC heb dankzij jullie hulp!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Tray | € 203,50 | € 203,50 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC | € 411,- | € 411,- |
| 1 | Seagate Barracuda Barracuda, 2TB | € 73,75 | € 73,75 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Hydro H90 | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 147,90 | € 147,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.303,95 | |