Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedfreak1981
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-09 22:02
Voor ik hem aanschaf wil ik graag weten welk merk/type hdd in deze behuizing zit?

Kan dit nergens in de specs terug vinden.
Alleen dat het 5400 RPM / 32 MB is.
http://www.intenso.de/mul...ktblatt/1318595418_en.pdf

Beste antwoord (via speedfreak1981 op 10-04-2017 09:28)

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik heb zelf viermaal (in een tijdspanne van een jaar) de 5TB-variant gekocht, en die bevatten alle vier een pricewatch: Seagate Desktop HDD (DM000), 5TB. De gegeven specificaties van Intenso zijn dusdanig generiek dat ze, zoals TERW_DAN al opmerkt, willekeurig schijven kunnen inkopen en in de behuizing plaatsen (Intenso heeft nooit zelf schijven gemaakt). De schijven die ik heb gekregen zijn dus 5900RPM / 128MB en presteren ruim beter dan er geadverteerd wordt, maar daar is dus geen garantie op.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Intenso maakt volgens mij geen schijven zelf (meer). Ooit een stel Toshiba disks gekocht die geleverd werden in een Intenso-doos. Maar vroeger ook wel gezien dat die externe dingen een Seagate disk hadden.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat de ene Intenso Memory Center een andere disk heeft als de andere (kan per batch verschillen).

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik heb zelf viermaal (in een tijdspanne van een jaar) de 5TB-variant gekocht, en die bevatten alle vier een pricewatch: Seagate Desktop HDD (DM000), 5TB. De gegeven specificaties van Intenso zijn dusdanig generiek dat ze, zoals TERW_DAN al opmerkt, willekeurig schijven kunnen inkopen en in de behuizing plaatsen (Intenso heeft nooit zelf schijven gemaakt). De schijven die ik heb gekregen zijn dus 5900RPM / 128MB en presteren ruim beter dan er geadverteerd wordt, maar daar is dus geen garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedfreak1981
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-09 22:02
Thnx dcm360!