Kroeg in Utrecht gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 12:10
Ik wil op 29 april een verjaardagsborrel geven in Utrecht. Hiervoor zoek ik een kroeg die een aparte ruimte/verdieping heeft die ik kan afhuren.

- geschikt voor ongeveer 30-40 man
- dichtbij het station
- liefst geen werfkelder

Ik heb eigenlijk tot op heden niks kunnen vinden. Via Google vind je wel veel cafés die je als geheel kunt afhuren, maar dat is met een dergelijke groepsgrootte niet zo interessant.

Wie heeft de gouden tip?

DIT IS MIJN WEBSITE

Beste antwoord (via havana op 04-04-2017 10:34)

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:31

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Probeer Lebowski aan het Domplein. Leuke sfeer, een beetje hipster en een beetje klassiek door elkaar, hebben boven een zaaltje dat je apart kunt huren. Kwam er toen ik nog in Utrecht woonde vrij vaak.

Mocht je willen kun je er vantevoren ook nog eten, ze hebben erg smakelijke burgers :)

Anders ligt Jozef nog wat dichterbij het station, aan de Mariaplaats (pun intended I guess). Vroeger was dit een Tapas-restaurant, van wat ik me kan herinneren van de indeling hebben die 1 of 2 zaaltjes die je kunt huren. Een oud-huisgenote heeft daar ook haar afstudeerborrel gegeven.

Verder zitten er langs de Nobelstraat nog wat kroegen met een zaaltje, maar dat is wel ver lopen vanaf het station.

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:31

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Probeer Lebowski aan het Domplein. Leuke sfeer, een beetje hipster en een beetje klassiek door elkaar, hebben boven een zaaltje dat je apart kunt huren. Kwam er toen ik nog in Utrecht woonde vrij vaak.

Mocht je willen kun je er vantevoren ook nog eten, ze hebben erg smakelijke burgers :)

Anders ligt Jozef nog wat dichterbij het station, aan de Mariaplaats (pun intended I guess). Vroeger was dit een Tapas-restaurant, van wat ik me kan herinneren van de indeling hebben die 1 of 2 zaaltjes die je kunt huren. Een oud-huisgenote heeft daar ook haar afstudeerborrel gegeven.

Verder zitten er langs de Nobelstraat nog wat kroegen met een zaaltje, maar dat is wel ver lopen vanaf het station.

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:28
Café Van Velzen op Mariaplaats, daar kun je de achterkant van de kroeg reserveren.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ah, je gaat een surprise party voor me organiseren? O-)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:36
Even zoeken op "afstudeerborrel(s) Utrecht" en je krijgt 10-tallen resultaten.. Zit vast wel een leuke kroeg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 12:10
Thanks all, ik heb Lebowski en Van Velzen een mail gestuurd.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Lebowski is zeker een aanrader. Heb daar laatst nog een feestje gehad, het 'zaaltje' boven is knus/gezellig ingericht, lijkt me ideaal voor een verjaardagsfeestje.
Pagina: 1