Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

rocketdock

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik had een kleine vraag over rocketdock windowblinds enz ik heb me rot gezocht maar kan nergens het antwoord vinden daarom probeer ik het hier het zijn allemaal trial versies wat gebeurd er als de trail verloopt behoud je alleen de meldingen dat het is verlopen of is de software dan niet meer bruikbaar bedankt voor de info alvast

Alle reacties

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 15:03
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:07:
ik had een kleine vraag over rocketdock windowblinds enz ik heb me rot gezocht maar kan nergens het antwoord vinden daarom probeer ik het hier het zijn allemaal trial versies wat gebeurd er als de trail verloopt behoud je alleen de meldingen dat het is verlopen of is de software dan niet meer bruikbaar bedankt voor de info alvast
Gebruik alsjeblieft punten in je zinnen, hoofdletters bij het begin van een zin en hoofdletters bij namen. Als ik google dan is Rocketdock gratis, dus waar gaat je vraag nou over?

Gaat het over Windowsblinds? Voor zover ik kan zien moet je daarna gewoon betalen. Het gaat om niet eens 10 dollar dus waar hebben we het hier over?

[ Voor 4% gewijzigd door Lennyz op 04-04-2017 09:24 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op GoT. ;)

Je vraag is onduidelijk. Trialversies zijn bedoeld om software uit te proberen. Daarna is het de bedoeling dat je het programma verwijderd of een licentie aanschaft. Het is niet in zijn algemeenheid te voorspellen hoe de software reageert na afloop van de trialperiode. Het ene programma zal niet meer opstarten; het andere zal een heel beperkte functionaliteit kennen en het volgende zal volstaan met meldingen.

Verder inderdaad het vriendelijke verzoek om je zinnen te beginnen met een hoofdletter en af te sluiten met een punt. Dat maakt je post veel leesbaarder.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.