Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor 10-jarige zoon

Pagina: 1
Acties:

• inerikkers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-03-2018
Ik zoek voor mijn zoon een goede laptop. Hij speelt ARK via Steam, zit veel op Youtube, maakt werkstukken in Powerpoint en skypet met een vriendje dat in het buitenland woont.

Ongeveer 600-700 euro te besteden. Zoek een stevige laptop waarmee hij een tijdje vooruit kan.

Advies en ervaringen zijn erg welkom, dank alvast.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:02
Welkom op GoT.

Heb je dit al gelezen? reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2017

• inerikkers
Ik zoek een?
Een goede laptop voor mijn zoon, 15 inch denk ik.

Wat is je budget?
Ongeveer 700 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Spelletjes te spelen via servers (Steam), gamen algemeen, te skypen, Powerpoint presentaties te maken, Youtube fimpjes te kijken. Moet tegen een stootje kunnen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Denk aan Lenovo of Acer.

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn zoon geeft zijn eigen spaargeld hier aan uit, dus ik wil echt graag een goede keuze voor hem maken.

• inerikkers
Ik heb de Best Buy Guide gelezen, maar ik heb net iets meer te besteden dan de basislaptop, maar geen 1.200,- euro. Een beetje een tussencategorie. Dank voor de topic templates.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar LAA.

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-11 12:57

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Lees meteen ook even het LAA_Beleid en dan vooral het stukje:
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Of een topic van een van de vele tweakers die je voor waren.(zijn er vast wel een paar met gelijke wensen geweest)

Ik vraag me bijvoorbeeld af wat je bedoeld met steam servers?
heb je een goed systeem in huis en gebruik je Steam in-home streaming? want dan kun je besparen op de GPU en investeren in een lappie met een betere CPU

Hoe veel waarde hecht hij aan het gamen en hoeveel aan de rest. Vrij belangrijk voor de keuze.

[ Voor 30% gewijzigd door PaRaDoX4 op 04-04-2017 09:17 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:02
inerikkers schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:10:
Ik heb de Best Buy Guide gelezen, maar ik heb net iets meer te besteden dan de basislaptop, maar geen 1.200,- euro. Een beetje een tussencategorie. Dank voor de topic templates.
Voldoet de basislaptop niet? Waarom anders meer uitgeven dan nodig? Daarnaast staat er in de BGG "De IdeaPad 510 staat op het moment van schrijven in verschillende uitvoeringen in de Pricewatch. Daaronder is een aantal versies die het budget te boven gaan". Duik daar eens in zou ik zeggen, misschien kun je er voor die extra 100 euro een grotere SSD in krijgen.

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-11 12:57

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

My-life schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:45:
[...]

Voldoet de basislaptop niet? Waarom anders meer uitgeven dan nodig? Daarnaast staat er in de BGG "De IdeaPad 510 staat op het moment van schrijven in verschillende uitvoeringen in de Pricewatch. Daaronder is een aantal versies die het budget te boven gaan". Duik daar eens in zou ik zeggen, misschien kun je er voor die extra 100 euro een grotere SSD in krijgen.
Dat kan je altijd later nog zelf doen mits nodig. Ik zou vooral focussen op de dingen die je niet kunt vervangen. mobo/cpu/gpu

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Verwijderd

De Yoga's van lenovo dan? er is een Yoga 700/710 reeks die wel voldoet aan iets meer dan een gewone laptop
Pagina: 1