Ik zoek een?
Ik heb als cadeau wat geld gekregen en wil daarmee mijn game PC verder uitbreiden.
Wat is je budget?
1200 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben aan het twijfelen. Ik wil namelijk (denk ik) eerst mijn CPU en moederbord vervangen. Ik heb momenteel een 4th Gen i7-4790k CPU en MSI Gaming 5 moederbord. Daarvoor wil ik graag een Ryzen CPU met AMD AM4 moederbord met DDR4 Ram kopen.
Mijn huidige specs zijn: CPU: 4.7Ghz RAM: 3Ghz (16GB) GTX 1080 2.2Ghz.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik doe heel veel multitasken en gamen en muziek maken. Ik gebruik Ableton Suite 9 met Push 2. Ik game ook best extreem (qua prestaties). Ik heb bij sommige games huge FPS issues. En: omdat het kan
.
TL;DR
Ik twijfel dus welk ik wil gaan upgraden:
1. 4th Gen i7 4790k vervangen door Ryzen 1800X en Moederbord AM4.
of
2. GTX 1080 vervangen door GTX 1080 TI
Ik heb als cadeau wat geld gekregen en wil daarmee mijn game PC verder uitbreiden.
Wat is je budget?
1200 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben aan het twijfelen. Ik wil namelijk (denk ik) eerst mijn CPU en moederbord vervangen. Ik heb momenteel een 4th Gen i7-4790k CPU en MSI Gaming 5 moederbord. Daarvoor wil ik graag een Ryzen CPU met AMD AM4 moederbord met DDR4 Ram kopen.
Mijn huidige specs zijn: CPU: 4.7Ghz RAM: 3Ghz (16GB) GTX 1080 2.2Ghz.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik doe heel veel multitasken en gamen en muziek maken. Ik gebruik Ableton Suite 9 met Push 2. Ik game ook best extreem (qua prestaties). Ik heb bij sommige games huge FPS issues. En: omdat het kan
TL;DR
Ik twijfel dus welk ik wil gaan upgraden:
1. 4th Gen i7 4790k vervangen door Ryzen 1800X en Moederbord AM4.
of
2. GTX 1080 vervangen door GTX 1080 TI