Ik ben van plan om dit spel eens aan te gaan schaffen voor een paar tientjes voor in de vakantie. Kent iemand van jullie het al, en is het een beetje de moeite waard?
De hele gabriel knight serie is goed 
Maarre 't is een oud spel, dus vergelijk het niet met een nieuwe. Toen was het absoluut een top spel. (nu ook nog hoor)
Maarre 't is een oud spel, dus vergelijk het niet met een nieuwe. Toen was het absoluut een top spel. (nu ook nog hoor)
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Hij is goed !
Beetje te vergelijken met Phantasmagoria, komt ongeveer uit dezelfde tijd geloof ik.
Beetje te vergelijken met Phantasmagoria, komt ongeveer uit dezelfde tijd geloof ik.
Verwijderd
Heh, spel op 6 cd's met wazige video'tjes. Was eigenlijk wel zeer goed voor z'n tijd.
Heb het 2 jaar geleden nog eens uitgespeeld, en ik heb er toen ten volle van genoten. Als je het goedkoop kan vastkrijgen & een fan van adventures bent, zeker doen !
Heb het 2 jaar geleden nog eens uitgespeeld, en ik heb er toen ten volle van genoten. Als je het goedkoop kan vastkrijgen & een fan van adventures bent, zeker doen !