Toon posts:

ff kort, wat is het videoformaat van UPC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier in Nijmegen en nou probeer ik met me nieuwe Hauppauge WinTV, TV of Radio, op me pc te krijgen, maar ik weet niet welk videoformaat ik bij autoscan moet keizen :?

en owja, ik gebruik nu de software die Hauppauge er zelf bijleverde. Ik weet niet of die goed is, maar anders, wie heeft er nog software-aanraders voor Radio en TV luisteren en kijken op de PC :?

Ik heb 't nu al zover dat ik bv. Sky Radio erop vind, maar ik hoor nix... terwijl me koptelefoon en stereo 't wel gewoon doen met Winamp en Games en Win2000Pro enz.... werkt radio/TV nie via de 'normale' geluidskaart :?

Verwijderd

Ik dacht PAL en dan 7 letters erachter.
Iig NIET PAL N of NTSC.Volgens mij blijft er dan maar 1 over.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Daarnaast moet je op frequentie zoeken en niet op kanaal. Tenminste bij de k*t Casema

Verwijderd

Topicstarter
PAL BGHIDK dus,

waarom vind ik nix :? maar wel als ik dus radio-proggie gebruik en auto-next doe, vind ie precies de frequenties die ik hier op me UPC radiofrequentielijstje heb staan.... :?

Ik gebruik btw. van Hauppauge, WinTV 2000

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 16:49 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik zit hier in Nijmegen en nou probeer ik met me nieuwe Hauppauge WinTV, TV of Radio, op me pc te krijgen, maar ik weet niet welk videoformaat ik bij autoscan moet keizen :?

en owja, ik gebruik nu de software die Hauppauge er zelf bijleverde. Ik weet niet of die goed is, maar anders, wie heeft er nog software-aanraders voor Radio en TV luisteren en kijken op de PC :?

Ik heb 't nu al zover dat ik bv. Sky Radio erop vind, maar ik hoor nix... terwijl me koptelefoon en stereo 't wel gewoon doen met Winamp en Games en Win2000Pro enz.... werkt radio/TV nie via de 'normale' geluidskaart :?
Met hauptv kun je beter niet de autoscan modus gaan gebruiken, op www.upc.nl kunje de fercuenties vinden...

Ik heb zelf ook een hauptv kaart en ook deze kon opde autoscan maar weining kanalen vinden

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 17:11 schreef debugdevil het volgende:

[..]

Met hauptv kun je beter niet de autoscan modus gaan gebruiken, op www.upc.nl kunje de fercuenties vinden...

Ik heb zelf ook een hauptv kaart en ook deze kon opde autoscan maar weining kanalen vinden
Sja, kan ik me voorstellen, maar als ik Ned 1 bij de kanalen wil instellen, kies ik frequentie 216, maar krijg gewoon blauw beeld ;(

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

kies wel cable als input??? in ieder geval je kan uit 2 bronnen kiezen bij detv, dit is alles wat ik uit mijn hoofd weet en dat blauwe scherm kwam me bekend voor vandaar

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

Op woensdag 04 juli 2001 17:44 schreef Spice het volgende:
kies wel cable als input??? in ieder geval je kan uit 2 bronnen kiezen bij detv, dit is alles wat ik uit mijn hoofd weet en dat blauwe scherm kwam me bekend voor vandaar
Juist niet cable, je moet antenna kiezen

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Spice

Spice

in ieder geval daar zit het probleem en je kan ook op frquenties scannen werkt bij goed.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Sja ik probeer nog ff met input antenna en cable (HRC)....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 18:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sja ik probeer nog ff met input antenna en cable (HRC)....
Nou dit helpt met auto-channel zoeken dus niets... en manual lukt het ook niet. Ik kan als ik nieuwe doe 'composiet', 'tuner' of 'SVideo/Composiet' kiezen.... wat ik ook kies, ik krijg nix aan de praat...

maar ik weet dus wel dat ik 'verbinding' heb, want met 't radioproggie zoekt ie auto naar kanalen en vind ik dus wel de specifieke UPC-radiofrequenties die ik hier van I-net heb gehaald, alleen hoor ik nog nix |:(

Verwijderd

Topicstarter
wow, heb het probleem al gevonden...... |:(

had alleen radio aangesloten, geen TV

O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

• Spice

Spice

:z :z :z :z

bareuh, gelukkig maar anders had ik er nog wakker van gelegen >:)

Pagina: 1