mobiele gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een laptop met een goede batterij duur(hij moet makkelijk iets meer als 4 uur kunnen meegaan, ik ben namelijk nog een student).
Er moet een SSD harde schijf inzitten.
hij moet licht wegen, ik moet namelijk elke dag 20 km fietsen met mijn laptop.
Ik game soms, ik speel leageu of legends daarvoor moet hij gepast zijn
ik studeer burgelijk ingenieur en moet later mischien zwaardere programmas laten draaien.
de prijs mag max 1600 zijn

welke laptop raden jullie mij aan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 20:08
Welkom op Tweakers. Lees het beleid even door.

LAA beleid

Tweakers is geen helpdesk. Hier wordt eigen inzet verwacht. Wat heb je zelf al gevonden en waar twijfel je over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een laptop en een game desktop. 20km fietsen met een laptop van ±4kg is gekkenwerk. Bovendien ook lekker handig als je fans gaan loeien in de bieb als je daar studeert of in een collegezaal. Ik heb zelf ooit een 17" game laptop gehad en dat is gewoon kansloos, uiteindelijk bleek hij niet eens in mijn schooltas te pasen en bleef hij gewoon altijd op mijn bureau staan. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
League of Legends, bestaat dat nog? Dat draait toch op iedere laptop lijkt me, zo'n oud spel inmiddels...

@hierboven, een game laptop hoeft geen 17" te zijn. De mijne is 14", mijn vorige 15.6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MSI en lenovo laptops zijn goede laptops. Als je naar pricewatch gaat en filters instelt zul je ze zien.