Hallo leden,
Heb even een vraagje wat betreft een .htaccess bestandje, hoe ik die moet opstellen. Ik heb al op stackoverflow gezocht en diverse hosting websites maar kom er niet helemaal uit.
Ik heb een website die ik in Google webmastertools heb aangegeven als "example.nl", dus zonder www.
Nu moet ik "www.example.nl" --redirecten--> "example.nl" (wordpress siteje). Het huidige bestandje ziet er zo uit. Dus hoe die kwam:

Nu weet ik dat dit erin moet editten, alleen weet ik niet hoe precies. Wat is het eindproduct?

Heb even een vraagje wat betreft een .htaccess bestandje, hoe ik die moet opstellen. Ik heb al op stackoverflow gezocht en diverse hosting websites maar kom er niet helemaal uit.
Ik heb een website die ik in Google webmastertools heb aangegeven als "example.nl", dus zonder www.
Nu moet ik "www.example.nl" --redirecten--> "example.nl" (wordpress siteje). Het huidige bestandje ziet er zo uit. Dus hoe die kwam:

Nu weet ik dat dit erin moet editten, alleen weet ik niet hoe precies. Wat is het eindproduct?

code: huidige standaardbestand
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| # BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress |
code: Dit is wat hierboven verwerkt moet worden
1
2
3
4
| RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.(.*)$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://%1/$1 [R=301,L] |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 21:56 ]