Forza Horizon 3 Ultimate Edition code vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
Een hele simpele vraag waar Google geen duidelijke antwoord op had.

Ik vond op Amazon UK een play anywhere code van Forza Horizon 3 Ultimate Edition (digitale Xbox One en PC versie dus) voor 47 britse pond (ongeveer 60 euro dus).

Er staat echter op de pagina van Amazon dat de code allee voor Uk bedoelt is, maar zijn die codes dan niet regio vrij?

Ik wil de spel namelijk spelen op mijn PC en 40 euro korting op de Ultimate Edition vind ik een mooi prijsje, ik vroeg Amazon voor uitleg maar die konden de vraag niet beantwoorden, gewoon "UK only" zonder enige verdere uitleg.

Betreft dit:

https://www.amazon.co.uk/...2BUltimate%2BEdition&th=1

Dus voordat ik even kleine 60 euro neer smijt voor een spel die straks misschien niet werkt, weet iemand of ik die code kan kopen en op mijn Windows 10 PC kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mizgala28 schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:15:
Een hele simpele vraag waar Google geen duidelijke antwoord op had.

Ik vond op Amazon UK een play anywhere code van Forza Horizon 3 Ultimate Edition (digitale Xbox One en PC versie dus) voor 47 britse pond (ongeveer 60 euro dus).

Er staat echter op de pagina van Amazon dat de code allee voor Uk bedoelt is, maar zijn die codes dan niet regio vrij?

Ik wil de spel namelijk spelen op mijn PC en 40 euro korting op de Ultimate Edition vind ik een mooi prijsje, ik vroeg Amazon voor uitleg maar die konden de vraag niet beantwoorden, gewoon "UK only" zonder enige verdere uitleg.

Betreft dit:

https://www.amazon.co.uk/...2BUltimate%2BEdition&th=1

Dus voordat ik even kleine 60 euro neer smijt voor een spel die straks misschien niet werkt, weet iemand of ik die code kan kopen en op mijn Windows 10 PC kan spelen?
Ik kwam deze link tegen

[ Voor 82% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 03-04-2017 20:37 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Die kwam ik ook tegen.

Ugh ik denk dat ik toch maar de gok neem, hopelijk lukt het anders heb ik 60 euro verspild 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mizgala28 schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:40:
[...]

Die kwam ik ook tegen.

Ugh ik denk dat ik toch maar de gok neem, hopelijk lukt het anders heb ik 60 euro verspild 8)7
Ben benieuwd! :D
Wil hem ook nog graag hebben.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Mother_Goozz schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:47:
[...]

Ben benieuwd! :D
Wil hem ook nog graag hebben.
De code kwam in de mail, werkt probleemloos gelukkig probleem ligt dus bij Amazon die het uitsluitend aan mensen die in de UK wonen wil verkopen.