Hallo allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen,Streamen,Videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max rond de 1800 euro i.v.m. er ook nog kosten bij komen om hem in elkaar te zetten omdat ik dat niet zelf ken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een Samsung 750 evo van 250GB een Corsair AX 860i voeding 2x GTX1080TI strix monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd een Asus fanboy alleen dat was vroeger nu maakt het niet zoveel uit zolang het maar een bekende merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stilte maakt niet echt uit voor mij omdat ik altijd een astro game headset gebruik koel en prestaties zijn wel erg belangrijk. daarnaast is de audio op de moederbord ook erg belangrijk
Ga je overklokken?
De cpu wordt overgeclocked het zelfde voor de ram vandaar zo'n hoge snelheid ram
Wat verwacht je van ons?[i]
tips hulp bij het verbeteren wat ik nu heb
Ik heb alvast wat samengesteld ik weet niet als dat wat is en als alles op elkaar past.
daarnaast heb ik nog een paar kleine vraagjes bv my astro A40 TR headset ken aangesloten worden op een spdif aansluiting dat moet volgens astro de beste geluidskwaliteit geven klopt dit?
is het daarom misschien beter om een asus moederbord te nemen omdat ik altijd had gehoord dat Asus de beste onboard audio heeft??
Volgende vraag is een M2 SSD in mijn geval nodig?? ik zie dat ze een stuk sneller zijn alleen weet niet als het nodig is voor de doelen die ik heb
en heb ik misschien andere fans nodig die ik erbij moet bestellen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen,Streamen,Videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max rond de 1800 euro i.v.m. er ook nog kosten bij komen om hem in elkaar te zetten omdat ik dat niet zelf ken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een Samsung 750 evo van 250GB een Corsair AX 860i voeding 2x GTX1080TI strix monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd een Asus fanboy alleen dat was vroeger nu maakt het niet zoveel uit zolang het maar een bekende merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stilte maakt niet echt uit voor mij omdat ik altijd een astro game headset gebruik koel en prestaties zijn wel erg belangrijk. daarnaast is de audio op de moederbord ook erg belangrijk
Ga je overklokken?
De cpu wordt overgeclocked het zelfde voor de ram vandaar zo'n hoge snelheid ram
Wat verwacht je van ons?[i]
tips hulp bij het verbeteren wat ik nu heb
Ik heb alvast wat samengesteld ik weet niet als dat wat is en als alles op elkaar past.
daarnaast heb ik nog een paar kleine vraagjes bv my astro A40 TR headset ken aangesloten worden op een spdif aansluiting dat moet volgens astro de beste geluidskwaliteit geven klopt dit?
is het daarom misschien beter om een asus moederbord te nemen omdat ik altijd had gehoord dat Asus de beste onboard audio heeft??
Volgende vraag is een M2 SSD in mijn geval nodig?? ik zie dat ze een stuk sneller zijn alleen weet niet als het nodig is voor de doelen die ik heb
en heb ik misschien andere fans nodig die ik erbij moet bestellen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 366,35 | € 366,35 |
| 1 | MSI Z270 Gaming M7 | € 254,95 | € 254,95 |
| 1 | WD Black SATA 6Gb/s WD10JPLX, 1TB | € 75,03 | € 75,03 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 123,- | € 123,- |
| 1 | NZXT Kraken X62 | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU32GX4M4C3466C16R | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 147,90 | € 147,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.506,13 | |
[ Voor 44% gewijzigd door vince_killer op 03-04-2017 21:11 ]