Advies aanschaf game-pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PS4 verkopen en een game-pc kopen. Ik wil er GTAV + mods op kunnen spelen, en simulator spellen of dergelijke. Wie heeft er aankoop adviezen, voor de game-pc en ook voor het beeldscherm? Budget? Rond de €800 :) Of als dat echt te weinig is meer, maar zeg het dan ff! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undert0w
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-06-2024
Je hebt deze vraag enkele dagen terug gesteld. Heb je de best buy guides en alles nu gelezen?

Als je geen kwalitatieve vraagt stelt ga je ook geen kwalitatief antwoord krijgen. Je moet echt die templates invullen. Hier kunnen we gewoon niets mee, er zijn heel veel opties qua pc gaming.

GTA V + mods .. hoeveel fps? hoeveel resolutie? Welke kwaliteit? We moeten een beetje weten wat je verwacht. 800 euro is niet zo veel als er een scherm bij moet, maar er zijn waarschijnlijk wel opties afhankelijk van je vraag/antwoorden.

Edit:

Iets wat je misschien toch wat op weg kan helpen. Als je iets zoekt dat GTAV vlotter kan draaien dan een PS4 dan zoek je misschien best naar builds die 1080p zijn en 60fps.

Lees dit aub .. dit is een goeie start.

Van dit bovenstaande kan je nog een beetje upgraden en een deftig scherm zoeken. GTA V moet dan wel zeker te doen zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Undert0w op 03-04-2017 18:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• youridv1
  • Laatst online: 16:27
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7400 Boxed€ 184,10€ 184,10
1ASRock B250M Pro4€ 87,50€ 87,50
1MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G€ 189,-€ 189,-
1Seagate Barracuda Barracuda, 1TB€ 48,95€ 48,95
1Corsair Carbide 88R€ 46,95€ 46,95
1AOC i2269Vwm Zilver, Zwart€ 113,50€ 113,50
1Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood, 120mm€ 9,95€ 9,95
1Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Blue version, Qwerty)€ 32,95€ 32,95
1Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA€ 60,-€ 60,-
1Corsair CX450M€ 54,95€ 54,95
1Intenso Top 128GB€ 49,82€ 49,82
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 877,67

Begin hier maar eens mee als kapstokje. Andere tweakers kunnen me vast verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt voor de reacties. Dan maak ik het heel kort: gaat de pc van de onderstaande link het redden? GTAV? En toekomstige games? Game Computer
http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios
Ad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undert0w
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:15:
Oké bedankt voor de reacties. Dan maak ik het heel kort: gaat de pc van de onderstaande link het redden? GTAV? En toekomstige games? Game Computer
http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios
Ad
Op het eerste snelle zicht ziet Youri zijn voorstel er heel goed uit. Ben beetje verrast dat je dat kan hebben voor die prijs eigenlijk. Is een heel sterke bang for the buck pc.

Die pc die jij postte, durf ik niet te zeggen of die nog jaren gaat mee gaan. Hij is 3 jaar oud en is mogelijk ook overclockt geweest .. dat kan een risico zijn. Je weet immers niet hoeveel de processor etc heeft afgezien. Ben zelf ook helemaal geen fan van die crossfire setup met outdated grafische kaarten. Een korte google geeft al veel resultaten met problemen. Ik zou daar dus mee opletten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youridv1
  • Laatst online: 16:27
een pc met 3 generaties oude videokaarten in crossfire. ik zou zelf niet reageren op die advertentie. teveel stotter tijdens het gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Undert0w bedankt voor de info, wat is overclockt? En wat zijn de gevolgen hiervan? En wat is een crossfire opstelling eigenlijk precies? Dat er meerderen aan elkaar gekoppeld zijn of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.