Verwijderd
Je kunt daar een speciale kaart in doen die dan tegelijk geld als een (soft)modem en een geluidskaart. De kwaliteit van beide is niet zo super, dus beter niet doen.
Dank je, Matt.
Tis trouwens niet zo dat ik iets wil doen mete een dergelijk slot, maar ja zo'n ding zit daar maar op dat moedrbord je aan te staren en wil je uiteindelijk toch es weten waar 't ding voor dient.
Tis trouwens niet zo dat ik iets wil doen mete een dergelijk slot, maar ja zo'n ding zit daar maar op dat moedrbord je aan te staren en wil je uiteindelijk toch es weten waar 't ding voor dient.
Verwijderd
Ik denk dat ze overal wel te bestellen zijn. Het zijn alleen vrij brakke gevalletjes waar je niet echt gelukkig van wordt. Het is inderdaad een modem achtig dingetje. Op een ASUS CUSL2 en CUSL2-C heb je geloof ik een CNR-slot. Dat is de wat uitgebreidere versie...
Ik kan nog gratiz zo'n kutmodem krijgen van iemand. Komt uit een packard hell. Hmm, ja, koop je een kutcomputer met een kutmodem terwijl je al kabel hebt...
* _JGC_ heeft ook kabel...
* _JGC_ heeft ook kabel...
Ik dacht dat Hercules Geluidskaarten ging maken voor een AMR Slot. Maar dan moest je wel al On-Board Geluid hebben.
Ook kan je er een Modem inproppen.
Ook kan je er een Modem inproppen.
Pagina: 1