Verwijderd
Ik heb hier nog een Eicon diva liggen maar dat klote ding is isa!! Welke PCI isdn modem levert de beste pings op?
het ligt ook aan welke provider je hebt natuurlijk.
maare als je echt wat wil een cisco router ofzow
maare een usrobotics/3com kaartje die zijn wel goed
maare als je echt wat wil een cisco router ofzow
maare een usrobotics/3com kaartje die zijn wel goed
Maakt het uit voor je ping of je ISA of PCI hebt? Zal toch wel meevallen
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
Volgens mij maakt het ook niet uit welke je gebruikt (isa of pci dan)
Ik vond Teles altijd wel makkelijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op de helpdesk bij Teles heb gezeten dus weet precies hoe die in mekaar zit
Ik vond Teles altijd wel makkelijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op de helpdesk bij Teles heb gezeten dus weet precies hoe die in mekaar zit
maakt voor mij best wel heel veel uit,Op donderdag 05 juli 2001 11:34 schreef BitBit3r het volgende:
Maakt het uit voor je ping of je ISA of PCI hebt? Zal toch wel meevallen
ik heb geen ISA !
De NetCard 2 van KPN. Is gewoon een Eicon Diva PCI en kost maar fl. 129,-.
een of ander fritz kaartje met een avm sjip. weet niet precies hoe die dingen heten, en waar je ze kan krijgen, maar ze schijnen erg goed te zijn. werkt ook goed met linux n zo.
Die heb ik idd ook en werkt prima. Is wel ISA, maar past gewoon in m'n moederbord.Op donderdag 05 juli 2001 22:03 schreef Mr Magic het volgende:
De NetCard 2 van KPN. Is gewoon een Eicon Diva PCI en kost maar fl. 129,-.
De NetCard II (TWEE !!!) is een PCI-kaart.
De NetCard I was een ISA-kaart (volgens mij een Teles), maar die wordt niet meer verkocht dacht ik.
De NetCard I was een ISA-kaart (volgens mij een Teles), maar die wordt niet meer verkocht dacht ik.
Verwijderd
Ik zou meteen weer dynalink nemen, die is nog geen 80 piek, en ram goed, ik heb met veel tweaken er 8,4K/sec constant uit kunnen halen. Goeie ondersteuning e.d.
Verwijderd
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen.. Een Trust ISDN kaartje, werkt perfect... Mag hem gratis af komen halen in Rotterdam...
Verwijderd
Ik heb hier zo'n brak Teles kaartje. (brak vanwege compatibiliteit)
Maar DUmeter geeft idd vaak 8,4 KB/s down + 0,3 up ofzo aan. Terwijl max toch 7,8 is.
Maar DUmeter geeft idd vaak 8,4 KB/s down + 0,3 up ofzo aan. Terwijl max toch 7,8 is.
Pagina: 1