Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gewoon lekker games spelen voor de komende jaartjes, momenteel speel ik niet al te zware games, vooral LoL en CS:GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1200 euro, maar ik heb naast de desktop ook nog 2 monitoren en een toetsenbord nodig dus het liefst wil ik een desktop voor 900-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een SSD en een harde schijf met ±1000GB en 8GB RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie wenslijst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet om de week van mijn vader naar mijn moeder verhuizen dus het liefst wil ik een zo klein mogelijke PC, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.
Ga je overklokken?
Nah.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat hulp te krijgen met onderdelen kiezen voor een zo klein mogelijke PC met zo goed mogelijke onderdelen (voor zover het past) en voor zo weinig mogelijk geld!
Wenslijst. Als dit past, laat het me alsjeblieft weten want dan ga ik gewoon hiervoor!
Ik wil gewoon lekker games spelen voor de komende jaartjes, momenteel speel ik niet al te zware games, vooral LoL en CS:GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1200 euro, maar ik heb naast de desktop ook nog 2 monitoren en een toetsenbord nodig dus het liefst wil ik een desktop voor 900-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een SSD en een harde schijf met ±1000GB en 8GB RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie wenslijst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet om de week van mijn vader naar mijn moeder verhuizen dus het liefst wil ik een zo klein mogelijke PC, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.
Ga je overklokken?
Nah.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat hulp te krijgen met onderdelen kiezen voor een zo klein mogelijke PC met zo goed mogelijke onderdelen (voor zover het past) en voor zo weinig mogelijk geld!
Wenslijst. Als dit past, laat het me alsjeblieft weten want dan ga ik gewoon hiervoor!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 204,- | € 204,- |
1 | Asus B150I PRO GAMING/AURA | € 106,90 | € 106,90 |
1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 260,95 | € 260,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Sharkoon Shark Zone C10 | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 26,95 | € 26,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 60,- | € 60,- |
1 | Corsair CX550M | € 66,90 | € 66,90 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 92,34 | € 92,34 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 905,94 |