Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharrukin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-05-2023
Ik heb een LG G3 overgenomen van een vriend die het juist geen 2 jaar geleden had gekocht op de phonevillage.be. Toestel werkte prima tot een maand geleden. Toen begon het toestel constant herop te starten met de melding simkaart niet gevonden.
Aangezien het toestel nog geen 2 jaar oud was wou ik het binnen geven voor herstelling en vroeg ik aan mijn vriend de factuur. Bleek nu dat de phonevillage als enige melding SONY toestel op de factuur heeft gezet.
Ik heb daarnaast van mijn vriend de bestelbevestiging gekregen met wel de juist toestelbenaming (geen imeinummer) en het overschrijvingsbewijs. Phonevillage zelf bestaat niet meer en is niet te contacteren. Lg zelf en drmobile.eu zeggen dat de info die ik geef niet genoeg is als garantiebewijs. Iemand advies of ervaringen hier mee? Ik dacht dat ze van het imei nummer al veel info konden aflezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sharrukin op 03-04-2017 12:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons (Apple reseller) werkt het ook zo, zolang het in het eerste jaar zit (kunnen we checken op serienummer) is een factuur niet nodig, hierna wel. Dit omdat Europese en internationale garantie niet altijd overeenkomt.
Een aankoopfactuur moet inderdaad een IMEI of serienummer bevatten. Als je dat niet kan voorleggen heb je simpelweg pech..
Soms worden serienummers niet op de factuur zelf afgedrukt maar op een 2e pagina met vermelding naar de factuur. Nog eens extra zoeken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharrukin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-05-2023
Nope, staat bijna niets van info op de factuur behalve sony toestel en de waarde