Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze computer gaan gamen. Ik speel vooral games als league of legends, guild wars, black dessert online. Voor de rest speel ik momenteel niet veel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1050 euro inclusief monitor (1080p). De rest van de apparatuur heb ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een ssd hardeschijf en een quadcore processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel processor met een nvidia kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf weinig verstand van computers. Een vriend van mij kan mij eventueel helpen met het zelf bouwen van een pc. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven wat goede onderdelen zijn. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waar ik naar moet kijken als ik een moederbord uitkies. Ik ben van plan op 1080p te gamen.
groeten!
Ik wil met deze computer gaan gamen. Ik speel vooral games als league of legends, guild wars, black dessert online. Voor de rest speel ik momenteel niet veel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1050 euro inclusief monitor (1080p). De rest van de apparatuur heb ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een ssd hardeschijf en een quadcore processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel processor met een nvidia kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf weinig verstand van computers. Een vriend van mij kan mij eventueel helpen met het zelf bouwen van een pc. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven wat goede onderdelen zijn. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waar ik naar moet kijken als ik een moederbord uitkies. Ik ben van plan op 1080p te gamen.
groeten!
[ Voor 7% gewijzigd door thomasvi23 op 03-04-2017 16:52 ]