Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc samenstellen ongeveer 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

• thomasvi23
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-09 10:02
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze computer gaan gamen. Ik speel vooral games als league of legends, guild wars, black dessert online. Voor de rest speel ik momenteel niet veel.

Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1050 euro inclusief monitor (1080p). De rest van de apparatuur heb ik.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en een toetsenbord.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een ssd hardeschijf en een quadcore processor.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel processor met een nvidia kaart.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.

Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf weinig verstand van computers. Een vriend van mij kan mij eventueel helpen met het zelf bouwen van een pc. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven wat goede onderdelen zijn. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waar ik naar moet kijken als ik een moederbord uitkies. Ik ben van plan op 1080p te gamen.

groeten!

[ Voor 7% gewijzigd door thomasvi23 op 03-04-2017 16:52 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Het is wel de bedoeling dat je zelf inzet toont, en buiten je post ook een opzetje maakt. Doe wat inspiratie op in andere threads Desktop Aankoopadvies, of reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2016, waar een pc van jouw budget omschreven wordt (hoewel die inmiddels relatief gedateerd is).

[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 03-04-2017 12:34 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19:13
ik mis zoals de bovenstaande tweaker ook al zei wat informatie. de games die je speelt zijn duidelijk, maar waar ga je hem verder voor gebruiken. heb je alle randapperatuur nodig (toetsenbord, muis etc.) of heb je deze wel zelf. wil je dat we de windows licentie meenemen in je budget?

graag antwoord hierop en misschien kunnen we je dan een stuk beter helpen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Nat-Water schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:33:
Het is wel de bedoeling dat je zelf inzet toont, en buiten je post ook een opzetje maakt. Doe wat inspiratie op in andere threads Desktop Aankoopadvies, of reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2016, waar een pc van jouw budget omschreven wordt (hoewel die inmiddels relatief gedateerd is).
Een belangrijk iets is natuurlijk ook welke monitor. Verder is dat november 2016 gamesysteem nu niet direct outdated zou ik zeggen. Maar wel wat duurder als ik er ook tobo, muis, speakers, windows en een monitor aan toevoeg.

Verwijderd

De etc... bij de games is wel belangrijk, want als je alleen naar de genoemde games kijkt is een RX470, wellicht zelfs RX460 al voldoende voor 1080p. Met een RX480 kan je deze games al prima op 1440p spelen.

Dan is de game build van November eigenlijk al overkill.

Maar als die 'etc' opeens modern warfare blijkt te zijn of battlefield 1, hebben we het over heel iets anders.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 16:16 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Reepje schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:08:
[...]

Een belangrijk iets is natuurlijk ook welke monitor. Verder is dat november 2016 gamesysteem nu niet direct outdated zou ik zeggen. Maar wel wat duurder als ik er ook tobo, muis, speakers, windows en een monitor aan toevoeg.
Vandaar het woord relatief. Het is niet outdated, maar ook niet up-to-date :P. Kaby lake erin en een B250 bord, een goedkopere RX480 (de Sapphire gpu was toen goedkoper dan de MSI, nu niet meer) en hij is weer up to date.

Met 1000 euro kan je bijna een volledig systeem kopen wat op 1080p loopt incl monitor. Wat rest is dan tobo / speakers.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• thomasvi23
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-09 10:02
Ik heb zelf een muis en een keyboard. Mijn buget is in totaal 1050 euro (exclusief windows, maar met een monitor 1080p is prima)
Pagina: 1